The Red Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial IOI City
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Red Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Double Decker)

Habitació (Double Decker)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un bidet
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits

Habitació familiar, diversos llits
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un bidet
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Un bidet
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Deluxe)

Habitació superior (Deluxe)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Un bidet
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

21 Jalan SP 1/1, Jenjarom, Selangor, 42610
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Jenjarom Boutique Hotel
Jenjarom Boutique Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
- Servei de neteja
7.6 de 10, Bé, 11 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Red Hotel Jenjarom
The Red Hotel Hotel
The Red Hotel Jenjarom
The Red Hotel Hotel Jenjarom
Red Hotel
Red Jenjarom
Red
Hotel The Red Hotel Jenjarom
Jenjarom The Red Hotel Hotel
Hotel The Red Hotel
The Red Hotel Jenjarom
Preguntes freqüents
Opinions: The Red Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Ken
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ken
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Guan ming
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guan ming
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Noor
Viatge en família
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Noor
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Tang
Viatge de negocis
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tang
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
ACE
Viatge de negocis
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ACE
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Mike
Viatge en família
6 d’oct. de 2019
Mike
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Zaila
Viatge en parella
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zaila
Estada de 7 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)