Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Majura Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6514 Sk. No:10, A Mavisehir Karsiyaka, Izmir, Izmir, 35550
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 18109
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 24 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de la nit de Nadal
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Elara Hotel Izmir
Elara Izmir
Elara Hotel
Majura Hotel
Majura Hotel Hotel
Majura Hotel Izmir
Majura Hotel Hotel Izmir
Preguntes freqüents
Opinions: Majura Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
21 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Ziya
15 de juny de 2020
Ziya
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Atakan
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Atakan
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Cemal
22 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cemal
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Burç
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Burç
Estada de 2 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Alben
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alben
Estada de 6 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Dicle
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dicle
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Dave, Stourbridge
Viatge de negocis
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dave
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Nilgun
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nilgun
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Yigit
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yigit
Estada de 2 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Burcu
Viatge de negocis
22 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Burcu
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Batuhan
15 de febr. de 2020
Batuhan
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Katharina
Viatge en grup
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wochenendtripp
Katharina
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Cagri
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cagri
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Nasuf
Viatge en família
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nasuf
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Tracy
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tracy
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
AHMET
Viatge de negocis
30 de gen. de 2020
AHMET
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Alben
Viatge de negocis
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alben
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Gülten
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gülten
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
BARIS
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BARIS
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Selami
Viatge de negocis
2 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Selami
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)