Peninsular Hotel
Hotel a Girona amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Peninsular Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera o tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer Nou, 3 - Avda. Sant Francesc, 6, Girona, 17001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Premier CMC Girona
Best Western Premier CMC Girona
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 538 opinions
Preu actual: 82 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 18.00 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús del bressol: 6.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: HG-000003
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Peninsular
Peninsular Girona
Peninsular Hotel Girona
Peninsular Hotel Hotel
Peninsular Hotel Girona
Peninsular Hotel Hotel Girona
Preguntes freqüents
Opinions: Peninsular Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Annie Elisabeth
17 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Annie Elisabeth
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Sergio
18 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Jordi
6 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Muy buena opcion
Jordi
Estada de 2 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
4/10, Deficient
GABRIEL
16 de març de 2020
GABRIEL
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Agne
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agne
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
lorena
Viatge en família
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
lorena
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Kevin
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cute hotel in a great location
Kevin
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Lluis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lluis
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Karen
11 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estancia de un día
Karen
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Rachel, Sydney, Australia
Viatge en parella
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
kate
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kate
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
asuncion
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel estupendo, céntrico y de buen precio.
asuncion
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
TOMOKO
Viatge en grup
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TOMOKO
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Carlos Abaunza
Viatge en grup
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel and staff
Carlos Abaunza
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Raul
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Raul
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Pete, Boston
Viatge de negocis
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pete
Estada d’1 nit (oct. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Hotels a SarralHotels a BarcelonaCasa Maca Guest HouseHotels propers a La Ruta del CisterHotels a Catalunya CentralHotels a PortoHotels propers a Cap de CreusHotels a BergaHotels propers a Santuari de la Mare de Déu de NúriaHotel Guitart Rosa - Adults OnlyHotels a MadridHotels a Gua MusangHotels a Kotlandi