Best Western Premier CMC Girona
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Llac de Banyoles
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Best Western Premier CMC Girona





Serveis populars
El preu actual és de 91 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 3 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 3 llits individuals, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Living Room)

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Living Room)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Living Room)

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Living Room)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble, no fumadors

Habitació superior, 1 llit doble, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Articles de tocador de disseny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer de Barcelona 112, Girona, 17003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

DoubleTree by Hilton Hotel Girona
DoubleTree by Hilton Hotel Girona
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 50 EUR per estada
- Taxa municipal: 1.32 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16 EUR per adult i 9 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 15 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 25 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: HG-002144
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament és LGBTQ-friendly
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Melia Girona
Hotel CMC Girona
Best Premier Cmc Girona Girona
Best Western Premier CMC Girona Hotel
Best Western Premier CMC Girona Girona
Best Western Premier CMC Girona Hotel Girona
Preguntes freqüents
Opinions: Best Western Premier CMC Girona
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Tatyana
13 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatyana
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Rocio
9 de juny de 2025
Rocio
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Darren
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darren
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maribelisa
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maribelisa
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jean-Marc
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jean-Marc
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Necesita puesta al día
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overnight stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
James
28 d’abr. de 2025
James
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frédéric
22 d’abr. de 2025
Frédéric
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Deysy
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deysy
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Kenneth
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Pascal
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Pascal
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Harald
29 de març de 2025
Harald
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vito
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vito
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge en parella
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Wicher
2 de març de 2025
Wicher
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Per
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vito
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vito
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vito
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vito
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Metin
Viatge en grup
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Metin
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Víctor
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Víctor
Estada de 3 nits (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels