Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH Geldrop





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bogardeind 219, Geldrop, 5664 EG
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Rosveld
Hotel Rosveld
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 78 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 13 i 32 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Geldrop NH
Hotel NH Geldrop
Golden Tulip Geldrop
NH Geldrop Hotel
NH Geldrop Geldrop
NH Geldrop Hotel Geldrop
Preguntes freqüents
Opinions: NH Geldrop
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de març de 2020
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
14 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
AIKATERINI
Viatge en família
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AIKATERINI
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
RAFAL
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Overall good, needs renovation
RAFAL
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
christinmark
Viatge de negocis
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ChristineMark
christinmark
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Azzeddine
Viatge en grup
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azzeddine
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
K
30 de des. de 2019
K
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Freek
Viatge en família
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Waar voor je geld
Freek
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Jakub
Viatge de negocis
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jakub
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Edward
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edward
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
margaritha
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent choice
margaritha
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prim
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Doo Hwan
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doo Hwan
Estada d’1 nit (oct. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets