THE HOTELS HAKATA HARUSHIGE HONKAN
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Ciutat del Canal Hakata
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament THE HOTELS HAKATA HARUSHIGE HONKAN





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Oriental Hotel Fukuoka Hakata Station
Hakata
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.8 de 10, Excel·lent, 1.388 opinions
Preu actual: 110 €
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-16-27-1 Haruyoshi, Chuo Ward, Fukuoka, Fukuoka, 810-0003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Royal Park Canvas Fukuoka Nakasu
The Royal Park Canvas Fukuoka Nakasu
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 656 opinions
Preu actual: 132 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
THE HOTELS HAKATA HARUSHIGE HONKAN Hotel
THE HOTELS HAKATA HARUSHIGE HONKAN Fukuoka
THE HOTELS HAKATA HARUSHIGE HONKAN Hotel Fukuoka
Preguntes freqüents
Opinions: THE HOTELS HAKATA HARUSHIGE HONKAN
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Naomi
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JAEJUNE
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
재방문하고 싶은 곳, 위치가 너무 좋아요



JAEJUNE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Juho
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juho
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
청결한 숙소
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hau Yee
7 de febr. de 2025
Hau Yee
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
あや
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
あや
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jintae
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jintae
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lance
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lance
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Chi Kwan
3 de gen. de 2025
Chi Kwan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Chi Kwan
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chi Kwan
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Natsumi
Viatge en família amb nens petits
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natsumi
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
?
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Wei Chun
Viatge en família amb nens petits
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wei Chun
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Wei Chun
Viatge en família amb nens petits
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wei Chun
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lambert
1 de des. de 2024
Lambert
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dean
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dean
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
DONG HWI
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DONG HWI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gunwoo
Viatge en família amb nens petits
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gunwoo
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Mei Kuen
Viatge en família
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mei Kuen
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Yang
29 d’oct. de 2024
Yang
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
RIE
Viatge en família
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RIE
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)