Hotel Torifito Hakata Gion
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Santuari Kushida
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Torifito Hakata Gion





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Japanese Style)

Habitació amb dos llits individuals (Japanese Style)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(28 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Tatami Twin Room

Tatami Twin Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
També et pot agradar

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Chuo Ward
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 68 €
8 de jul. - 9 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8-24 Reisenmachi, Fukuoka, Fukuoka, 812-0039
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Oriental Express Fukuoka Nakasu Kawabata
Hotel Oriental Express Fukuoka Nakasu Kawabata
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.141 opinions
Preu actual: 42 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1980 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 1650 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Si tens tatuatges, hauràs de seguir unes instruccions específiques quan utilitzis els banys públics de l'allotjament; et facilitaran més informació en fer l'entrada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Torifito Hakata Gion Fukuoka
Hotel Torifito Hakata Gion Hotel
Hotel Torifito Hakata Gion Fukuoka
Hotel Torifito Hakata Gion Hotel Fukuoka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Torifito Hakata Gion
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
ETSUKO
31 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ETSUKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
WAI PING
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WAI PING
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Noriko
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Marcel
Viatge en grup
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ming Tak
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ming Tak
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas, Squaw valley
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
hiroshi
2 de maig de 2025
hiroshi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Takemasa
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takemasa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tyler
1 de maig de 2025
Tyler
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Courtney
23 d’abr. de 2025
Courtney
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Miriam
Viatge en parella
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miriam
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
shiori
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
shiori
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dusten
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dusten
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
KING KIU
27 de març de 2025
KING KIU
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hirotaka
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hirotaka
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
YOUNGSEOK
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUNGSEOK
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hansol
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hansol
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Susan
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pinky
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pinky
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
sangeun
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sangeun
Estada de 2 nits (febr. 2025)