Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bogari Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe (1)

Habitació triple Deluxe (1)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Twin Room Deluxe

Twin Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Triple Room Deluxe

Triple Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Triple Room Deluxe

Triple Room Deluxe
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ave Brasil 106, Foz do Iguaçu, PR, 85851-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Luz Hotel by Castelo Itaipava
Luz Hotel by Castelo Itaipava
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 35 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 60 BRL per adult i 60 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament vigilat sense assistència: 20 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Bogari Hotel Foz do Iguacu
Bogari Hotel
Bogari Foz do Iguacu
Bogari Hotel Foz Do Iguacu, Brazil
Bogari Hotel Hotel
Bogari Hotel Foz do Iguaçu
Bogari Hotel Hotel Foz do Iguaçu
Preguntes freqüents
Opinions: Bogari Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Aminah
4 de maig de 2025
Aminah
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Antonino
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonino
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavio Raymundo da Silva
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Flavio Raymundo da Silva
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Elisabeth
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Elisabeth
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
HUR WAN
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
무난했던 호텔. 직원들은 친절했음
HUR WAN
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viviane
18 de març de 2025
Viviane
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ANTONIO G
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANTONIO G
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
antoine
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
antoine
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erivonaldo
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erivonaldo
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flávio
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melhor de Foz, vale muito a pena!
Flávio
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
MAOR
26 de febr. de 2025
MAOR
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilliard
26 de febr. de 2025
Gilliard
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Enderson
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enderson
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo Cesar de Oliveira
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Cesar de Oliveira
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robson
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robson
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Simone
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Simone
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
nahuel
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nahuel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIZ
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
LUIZ
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raffaele
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raffaele
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Fernando
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Fernando
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gar
Viatge en grup
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gar
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavio Raymundo da Silva
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flavio Raymundo da Silva
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
5 de febr. de 2025
Fernando
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marina
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marina
Estada de 3 nits (gen. 2025)