Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Bristol





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2013
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2013
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

77, Avenue Pierre Sémard, Fagnieres, Marne, 51510
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kyriad Chalons En Champagne - Saint Martin
Kyriad Chalons En Champagne - Saint Martin
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.0 de 10, Bé, 386 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
23 de jul. - 24 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bristol Fagnières
Bristol Fagnières
Hotel Bristol Fagnières/Châlons-en-Champagne
Hôtel Bristol Fagnières/Châlons-en-Champagne
Hôtel Bristol Fagnieres
Bristol Fagnieres
Hôtel Bristol Hotel
Hôtel Bristol Fagnieres
Hôtel Bristol Hotel Fagnieres
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Bristol
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
naresh
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
naresh
8/10, Bo
Hussein
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hussein
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
vitor
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
vitor
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
christophe
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christophe
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
nicolas
11 de set. de 2024
nicolas
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bel accueil mais problème sur l'isolation phonique
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour agréable
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en grup
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
maryvonne
Viatge de negocis
26 de març de 2024
maryvonne
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
jaap
Viatge en parella
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jaap
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
BERNARD
1 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
BERNARD
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
David
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Jean et Nicole
18 de set. de 2023
Jean et Nicole
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Tsuyoshi
15 de set. de 2023
Tsuyoshi
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
mourad
7 de set. de 2023
mourad
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
CLAUDE
Viatge de negocis
12 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLAUDE
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pas de commentaires
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Jamie
Viatge en família
14 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamie
Estada de 6 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Jacqueline
Viatge en grup
12 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good overnight stay.
Jacqueline
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Lorana
7 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Nuit au Bristol
Lorana
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Rogier
Viatge en grup
1 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rogier
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
gaetan
16 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gaetan
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Sébastien
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande cet établissement
Sébastien
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Guy
4 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
Guy
Estada d’1 nit (abr. 2022)