Hotel Groote Engel
Hotel a Emlichheim per a famílies i amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Groote Engel





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Ventilador
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Ventilador
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Ventilador
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ostersand 11, Emlichheim, NDS, 49824
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Schuurman
Hotel Schuurman
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
7.8 de 10, Bé, 9 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 9 i 15 EUR per adult, i entre 6 i 10 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Groote Engel Hotel
Hotel Groote Engel Emlichheim
Hotel Groote Engel Hotel Emlichheim
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Groote Engel
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Berto-Marc
13 de febr. de 2025
Berto-Marc
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Madelein
21 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Madelein
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Arnold
Viatge en parella
31 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnold
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Anja
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uitmuntend
Anja
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
sally
22 de juny de 2023
sally
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Wim
12 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
De Groote Engel
Wim
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Rob
Viatge en parella, Viatge de negocis
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rob
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Han
Viatge en parella
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Han
Estada de 6 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Jan
30 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hoog
Jan
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Bethe, Calgary
Viatge en grup
5 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bethe
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Wend
26 de juny de 2022
Wend
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Jozef
Viatge en família
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Definitely recommended
Jozef
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
MARGRIT
Viatge en família
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immaculately kept/run small hotel
MARGRIT
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Pascal
17 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Vinod
Viatge de negocis
10 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vinod
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en parella
1 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (febr. 2022)