Sanur Agung Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel d'estil mediterrani amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Sanur Agung Hotel

Piscina a l'aire lliure i gandules
Habitació superior | Minibar, escriptori, habitacions insonoritzades i wifi gratuïta
Estudi en suite | Vista del jardí
Habitació triple superior | Minibar, escriptori, habitacions insonoritzades i wifi gratuïta
Àrea amb seients del vestíbul

Opinions

6,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Televisió digital
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació triple Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Televisió digital
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació triple superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Televisió digital
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Televisió digital
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Estudi en suite

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Televisió digital
  • 32 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl. By Pass Ngurah Rai No. 174, Denpasar, Bali, 80361

Què hi ha als voltants

  • Port de Sanur - 7 minuts a peu - 0.7 km
  • Marina de Sanur - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Platja de Sanur - 19 minuts a peu - 1.7 km
  • Mercat Nocturn de Sanur - 1 minuts en cotxe - 1.4 km
  • Platja Sindhu - 3 minuts en cotxe - 2.0 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Denpasar-Ngurah Rai (DPS): a 31 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Dunkin' Donuts - ‬4 minuts a peu
  • ‪KFC - ‬4 minuts a peu
  • ‪Warung Mak Beng - ‬8 minuts a peu
  • ‪Pod Chocolate Shop & Cafe Sanur - ‬9 minuts a peu
  • ‪Be Sanur - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Sanur Agung Hotel

Hotel a prop de Platja de Sanur
Una terrassa, una cafeteria i un jardí són només algunes de les comoditats que ofereix Sanur Agung Hotel. El restaurant de les instal·lacions, Matahari Terbit Beach, ofereix cuina local i vistes a la piscina. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació, amb 25 Mbps o més de velocitat, i servei de bugaderia i tintoreria disponibles per a tots els clients.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil, amb gandules
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Bicicletes de lloguer, servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i sales de reunions
  • Servei de recepció obert les 24 hores, caixa forta a la recepció i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
A Sanur Agung Hotel, totes les habitacions tenen comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de 32 polzades amb canals digitals
  • Frigorífics, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i indonesi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de transport a les pistes d'esquí a prop
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Matahari Terbit Beach

Activitats

  • Lloguer de bicicletes
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Sense ascensor (allotjament d'una planta)

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Arquitectura d'estil mediterrani
  • Construït l'any 1986
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de 32 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 12:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 12:30.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Renovacions i tancaments

D'acord amb la legislació local, tots els visitants han de romandre a l'allotjament el Dia del Silenci (Nyepi) o l'any nou hindú durant un període de 24 hores a partir de les 06:00. El Dia del Silenci sol ser al març o a l'abril (les dates varien depenent de l'any). Aquest dia no és possible fer el registre d'entrada ni de sortida. A més, l'aeroport de Ngurah Rai (Aeroport Internacional de Bali) també està tancat.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 175000 IDR per vehicle només l'anada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Agung Hotel
Sanur Agung
Sanur Agung Hotel
Sanur Agung Hotel Bali
Sanur Agung Hotel Hotel
Sanur Agung Hotel Denpasar
Sanur Agung Hotel Hotel Denpasar

Preguntes freqüents

Sanur Agung Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Sanur Agung Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Sanur Agung Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Sanur Agung Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 12:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Sanur Agung Hotel?

Registre de sortida: 12:30.

Sanur Agung Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 175000 IDR per vehicle.

On es troba Sanur Agung Hotel?

Aquest hotel es troba a Sanur. A més, tindràs Port de Sanur a 0,6 km i Platja de Sanur a 2,2 km. Marina de Sanur i Camp de golf de la platja de Bali també són a menys de 2 km.

Opinions: Sanur Agung Hotel

Opinions

6,4
Puntuació 10: Excel·lent. 6 de 51 opinions
Puntuació 8: Bo. 12 de 51 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 18 de 51 opinions
Puntuació 4: Deficient. 12 de 51 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 51 opinions

6,0/10

Neteja

7,2/10

Personal i servei

5,6/10

Comoditats

5,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10

Estada d’1 nit (febr. 2025)

4/10

Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10

Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10

Estada d’1 nit (oct. 2024)

6/10

Estada de 6 nits (set. 2024)

10/10

Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10

Very nice and close to everything
Estada d’1 nit (set. 2024)

4/10

Room was left open when we first checked in. Light didn't work, toilet is constantly running water which was noisy, bed and pillows had stains, sink/shower not in great condition. Was just staying for the night so we sucked it up, but for long term stay it would not be worth it.
Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10

Good short stay. Pool. Close access to island ferries. Helpful, pleasant staff.
Estada d’1 nit (ag. 2024)

2/10

Schimmelige Kopfkissen und Bäder. Fleckige Bettlaken. Überall Haare, Staub, Dreck. Kein wirklich warmes Wasser unter der Dusche. Und gegen 9 Uhr wird man geweckt, weil die Zimmer gereinigt werden sollen! Die Mitarbeiter schienen maximal desinteressiert. Wir haben direkt nach der ersten Nacht ausgecheckt und eine Kostenerstattung eingefordert. Absolut inakzeptabel! Bitte teilen Sie uns mit, wie das weitere Procedere aussieht.
Estada de 10 nits (jul. 2024)

10/10

Estada d’1 nit (jul. 2024)

6/10

Good location close to Sanur ferry harbour. Bathroom update required.
Estada d’1 nit (juny 2024)

10/10

Estada d’1 nit (maig 2024)

8/10

Estada de 3 nits (maig 2024)

4/10

Toilet did not flush, thank god only here for 1 night. Dingy little place
Estada d’1 nit (febr. 2024)

6/10

Estada de 4 nits (des. 2023)

6/10

Estada d’1 nit (nov. 2023)

4/10

Estada d’1 nit (oct. 2023)

6/10

Ed war ok, vor allem für den Preis und short notice. Die Laken waren etwas dreckig, Blutflecken, von daher etwas unangenehm. Schlafsack hat die Situation gelöst.
Estada d’1 nit (oct. 2023)

4/10

not a happy place for me left in discust second day
Estada de 8 nits (oct. 2023)

6/10

Estada de 6 nits (set. 2023)

4/10

The staff are friendly, I only stayed for few years but this hotel needs help, it’s sooo dirty and outdated
Estada d’1 nit (ag. 2023)

4/10

No information other than room number, when we checked in. The description said “garden view”, but this was not the case - actually no view, just a window to the hallway with fence. The floor was not clean and the room needed a proper deep clean (e.g. the light switches were very dirty). Both the aircondition and fridge were very noisy. The room was very dark and had some unpleasant spot light as “night lamp”. No where to put clothes. Hard to lock the door with key. Pool didn’t seem clean. Very trafficked road x 2 to cross when going to the sea. Only good thing is that it was cheep and walking distance to the Harbour - however, would still not recommend.
Estada d’1 nit (ag. 2023)

2/10

Budgethotel med små mørke værelser med lidt plads til opbevaring af baggage. Sengetøjet var ikke rent og blev ikke skiftet de 9 overnatninger vi havde. Der var blod på betrækket og brandmærker i det tynde tæppe man skulle sove med. Der var aircondition på værelset, men denne larmede meget. Hotellet ligger også op til en hovedvej, hvor man kan høre trafikstøjen fra. Billederne lever ikke op til forventningerne. Poolen var heller ikke ren. Personalet i receptionen var behjælpelig med at bestille taxi, men det var ikke meget engelsk de forstod. Kan ikke anbefales.
Estada de 9 nits (jul. 2023)

6/10

The management and staff were friendly and helpful . There is a room for improvement with the cleanliness and maintenance of the facilities . 1. The pool looks muggy & dirty and not inviting to swim at all . You can hardly see the bottom of the pool . 2. The rooms were not properly cleaned even if we requested daily service . Upon check in we still found quiet a few disposable cutlery items from previous guests that is not supposed to be there . We requested for daily cleans in all 3 rooms we have booked over 9 nights expecting linen changes every 2 nights as per normal hotel procedures , however this never happened . The housekeepers will only change the bath towels and wouldn’t even do a touch up clean in if the bathrooms which could use a deep clean & good scrub with bleach . 3. The bed linens & bath linens were horrible and needs urgent replacement . The towels were as thin as paper . The blankets were torn at the bottom but you wouldn’t notice them as they were tucked in . The sheets were grayish and didn’t smell good . 4. The public toilets near restaurant gets dirty quickly often smells whenever we pass by heading to our rooms . We didn’t see anyone regularly cleaning them . This is something that needs to be looked into as this is a public space .
Estada de 9 nits (juny 2023)