Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mahalaksmi Boutique Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Mahalaksmi Boutique Hotel és a Sanur, Denpasar, a prop de la platja. Seminyak Square i Centre Comercial Beachwalk són visites imprescindibles per als amants de les botigues; afegeix-les al teu itinerari juntament amb paratges naturals fantàstics, com ara Platja de Sanur i Platja de Kuta. També val la pena visitar Waterbom Bali i Splash Waterpark Bali. Immersió lleugera i pesca són activitats aquàtiques fantàstiques que pots fer a prop; si t'ho estimes més, també pots animar-te a provar disciplines com les rutes de senderisme o ciclisme i l'equitació a la zona.

Jl. Danau Tamblingan No.105, Sanur, Denpasar, Bali, 80228
Què hi ha als voltants
- Platja Mertasari - 4 minuts a peu - 0.4 km
- Platja de Sanur - 6 minuts a peu - 0.5 km
- Platja de Semawang - 6 minuts a peu - 0.5 km
- Mercat Nocturn de Sanur - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
- Platja Sindhu - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Massimo
- SALA Bistro Bali - 2 minuts a peu
- Karang All Day Dining - 4 minuts a peu
- The Fire Station - 2 minuts a peu
- Place 2 be - 3 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 65000 i 75000 IDR per adult, i entre 35000 i 55000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 325000 IDR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec pel llit addicional: 200000.0 IDR per dia.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 2 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
L’allotjament també es coneix com a
Mahalaksmi Boutique Hotel Denpasar
Mahalaksmi Boutique Denpasar
Mahalaksmi Boutique
Mahalaksmi Hotel Denpasar
Mahalaksmi Boutique Hotel Hotel
Mahalaksmi Boutique Hotel Denpasar
Mahalaksmi Boutique Hotel Hotel Denpasar
Preguntes freqüents
Opinions: Mahalaksmi Boutique Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de juny de 2025
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
4 de març de 2025
Justin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en parella
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Brian
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Khya
Viatge en parella
24 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Khya
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Janet
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Janet
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Robert
17 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Roy
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Roy
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sarah
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 11 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Annafiani
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annafiani
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Jordan
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Nigel
Viatge en família
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nigel
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Tehara
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tehara
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Vanessa
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Quick trip to Sanur
Vanessa
Estada de 4 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
Takahiko
1 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takahiko
Estada d’1 nit (març 2024)
2/10, Horrible
MASAKI
Viatge en grup
15 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
おすすめはしたくない。




MASAKI
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Felix
19 d’oct. de 2023
Felix
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de set. de 2023
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome staff
Michael
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Shinya
Viatge en grup
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Shinya
Estada de 11 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
KENGO
Viatge en grup
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KENGO
Estada de 19 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Lilian
18 de març de 2023
Lilian
Estada de 7 nits (març 2023)
8/10, Bo
Raymond
19 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good value hotel
Raymond
Estada de 5 nits (juny 2022)
2/10, Horrible
Leonard
19 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonard
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Brett
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Value for money
Brett
Estada d’1 nit (febr. 2020)