Aston Denpasar Hotel & Convention Center

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel per a famílies amb 3 piscines a l'aire lliure i servei d'aparcament amb assistència gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Aston Denpasar Hotel & Convention Center

Vestíbul
1 dormitori i roba de llit d'alta qualitat
Zona de celebració d'aniversaris
Zona per esmorzar
3 piscines a l'aire lliure

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Gimnàs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Piscina
  • Spa
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • 30 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 2 llits individuals

Habitació Deluxe

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
  • 40 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
  • 80 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 2 llits individuals

Habitació

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 2 llits individuals

Habitació familiar

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
  • 60 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit doble

Habitació Premier (Deluxe)

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
  • 40 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl. Gatot Subroto, Barat No. 283, Denpasar, Bali, 80231

Què hi ha als voltants

  • Museu de Bali - 3 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Mercat de Badung - 3 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Seminyak Square - 11 minuts en cotxe - 10.7 km
  • Platja de Sanur - 12 minuts en cotxe - 9.0 km
  • Platja de Seminyak - 12 minuts en cotxe - 10.6 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Denpasar-Ngurah Rai (DPS): a 42 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬6 minuts a peu
  • ‪Richeese Factory - ‬4 minuts a peu
  • ‪Point Coffee - ‬9 minuts a peu
  • ‪Sop Kaki Kambing Suka Mampir - ‬7 minuts a peu
  • ‪Kaneshiro - ‬7 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Aston Denpasar Hotel & Convention Center

Hotel de 4 estrelles per a famílies al centre de la ciutat
T'esperen un jardí, servei de bugaderia i tintoreria i un gimnàs a Aston Denpasar Hotel & Convention Center. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. El restaurant de les instal·lacions, Jempiring Restaurant, ofereix esmorzars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un centre de negocis i un servei de cangur gratuït a la seva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • 3 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), sala de ball i serveis per a casaments
  • 12 sales de reunions, servei de recepció obert les 24 hores i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Les 258 habitacions inclouen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Roba de llit hipoal·lergògena, matalassos amb encoixinament addicional i bressols gratuïts
  • Capçals de dutxa tipus cascada, banyeres i dutxes independents i bidets
  • Televisors intel·ligents amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i indonesi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Jempiring Restaurant

Activitats

  • 3 piscines a l'aire lliure
  • Gimnàs
  • Piscina infantil

Per a famílies

  • 3 piscines a l'aire lliure
  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina infantil
  • Servei de cangur o de cura d'infants gratuït

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 12 sales de reunions
  • Centre de negocis

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí

Spa

  • Massatge
  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 5 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de ball
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Banyera i dutxa independents
  • Barnussos
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor intel·ligent amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Renovacions i tancaments

D'acord amb la legislació local, tots els visitants han de romandre a l'allotjament el Dia del Silenci (Nyepi) o l'any nou hindú durant un període de 24 hores a partir de les 06:00. El Dia del Silenci sol ser al març o a l'abril (les dates varien depenent de l'any). Aquest dia no és possible fer el registre d'entrada ni de sortida. A més, l'aeroport de Ngurah Rai (Aeroport Internacional de Bali) també està tancat.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 1 pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 999999.0 IDR per dia
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 268000 IDR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 999999.0 IDR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 06:00-18:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Aston Denpasar
Aston Denpasar Hotel
Aston Hotel Denpasar
Hotel Aston Denpasar
Hotel Denpasar
Aston Denpasar Hotel And Convention Center Bali
Aston Denpasar Hotel Denpasar

Preguntes freqüents

Aston Denpasar Hotel & Convention Center té piscina?

Sí, aquest allotjament té 3 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil. Horari de la piscina: 06:00-18:00.

Quant costa allotjar-se a Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Amb data 22 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Aston Denpasar Hotel & Convention Center el dia 30 de juny de 2025 són d'almenys 25,66 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Aston Denpasar Hotel & Convention Center accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Registre de sortida: migdia.

Aston Denpasar Hotel & Convention Center ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 268000 IDR per vehicle.

On es troba Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Aquest hotel per a famílies és en una zona molt cèntrica, a menys de 3 km de Gatot Subroto i Mercat de Badung. Plaça de Puputan Badung i Museu de Bali també són a menys de 5 km.

Opinions: Aston Denpasar Hotel & Convention Center

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 24 de 95 opinions
Puntuació 8: Bo. 40 de 95 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 18 de 95 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 95 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 95 opinions

7,6/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

7,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Paulene

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff were amazing however the hotel room was very dusty and had an unpleasant smell.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Janet

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 9 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Charlie

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff is so friendly! Great hotel and very clean. Would definitely stay here again
Estada de 2 nits (oct. 2024)

6/10, Acceptable

sarbrinder

Estada de 4 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Amnah

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The reception names Yogi was exceptionally helpful
Estada de 3 nits (febr. 2024)

6/10, Acceptable

Steven, Sydney

It's quite far away from any attractions. Food option is not appetising.
Estada de 2 nits (set. 2023)

2/10, Horrible

ROBERT BRIAN, Okayama

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
POSSIBLE CREDIT CARD FRAUD. I stayed there on January 23rd to january 27th 2023. At that time the hotel scanned my credit card to secure a deposit. They correctly withdrew my expedia bill. with which I have no issue. However 5 additional amounts accounting to 80702 JPY were withdrawn against google ads exactly at the time I stayed there. The hotel was the only institution to physically touch my card in the previous two months. I used it on the 25th in Ubud and it cannot be that restaurant as the amounts were withdrawn beforehand. I approached the hotel to report the possibility that fraud has been committed by one of their staff. I contacted Google ads and they confirmed the card details were used by a third party (indonesian name gmail starting with S). Their accountant basically just said they have secure systems and their hotel does not record credit card information, This is PATENTLY untrue because I was shown a print out of my card details (name, number, expiry and PIN) printed on a paper. This can ONLY be done if my information was stored on their system. DO NOT LET THEM SEE YOUR CREDIT CARD I am still awaiting a satisfactory result from their accountant.

10/10, Excel·lent

Wendy Marie

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I stayed at the property while attending a conference there. The facilities and staff were excellent for the purpose. Overall, everything at the hotel was fine except for dinner at the restaurant. It took over half an hour to receive the dish I ordered and some people at my table had to wait even longer.
Estada d’1 nit (ag. 2023)

8/10, Bo

Siegfried, Upland

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful staff, nice food, decent location, not a great place to go out for a walk (although the security guard is quick to help stop traffic so you can cross the street). Bali had a rough 3 years with the tourist industry decimated by covid; the hotel is coming back, but be tolerant if the facilities are still recovering. Staff were a pleasure to interact with.
Estada d’1 nit (ag. 2023)

6/10, Acceptable

Jody

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff always wanting payment before we had finished meals. Toilet blocked regularly, toiletries not replaced. Bed and room comfortable, TV had only instructions in Bahasa. SPA advertised has not been available for a long time, so it is wrong to advertise a SPA massage service, as this was one of the reasons we selected the hotel. The other was the GYM, very good service but, not run directly by the hotel and only one guest from each room can use the gym, and then only once per 24 hours. This is not expectable. The basic stuff was fine and breakfast was quality, but we can do better for the price in Sanur. Ideal for Indonesian conventions not not for other types of guests.
Estada de 3 nits (jul. 2023)

6/10, Acceptable

Anom

2/10, Horrible

Don

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The floor carpet was so old that it was dusty and the towels smelled of mold. I do not recommend this hotel
Estada de 2 nits (nov. 2022)

10/10, Excel·lent

NATHAN

Estada de 6 nits (abr. 2022)

10/10, Excel·lent

Yora

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
the rooms were good for the family
Estada de 3 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 2 nits (set. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

not a good experience

When I arrived I was quickly unsold because I was told that the first room that was on Hotels.com was only available to smokers. Then after paying more they made me wait for 20 minutes to “prepare the room.” Finally, I get to the room but it was super hot! Couldn’t find the AC for awhile. Had to search. Finally, found one of them but it didn’t work. The other one blew very weak. I asked for help. They sent an engineer. Long story short... 4 hours later, the engineer still couldn’t fix it. I was so weary at that point that I felt unwell. I finally just told the front desk that I couldn’t take it anymore and needed to find a new place. At that point they were very polite. And totally admitted they messed up. But it was too late.
Estada d’1 nit (set. 2019)

4/10, Deficient

Daniel

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Poorly lit room, unsuitable for business traveller

Not suitable for business travelers. The living area is too dim and impossible to do any work. No bottled water was provided, guests need to do self collection of water from a water dispenser.
Estada de 2 nits (ag. 2019)

8/10, Bo

Cecille mai

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Kudos for this hotel 👍

We really had a pleasant stay. Staffs are very friendly and accomodating. There’s a wide selection of food in the buffet breakfast. and to our surprise the hotel gave us a free room upgrade. Overalll it’s nice hotel.
Estada de 7 nits (jul. 2019)

10/10, Excel·lent

Yora

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2019)

2/10, Horrible

Larry

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2019)