Hotel Carvallo
Hotel d'estil colonial amb esmorzar gratuït i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Carvallo





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Double Suite Junior

Double Suite Junior
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
Carregar totes les fotos de: Double Suite

Double Suite
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Single Room Standard

Single Room Standard
També et pot agradar

Mansión Alcázar Boutique Hotel
Centre de Cuenca
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 290 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gran Colombia 9-52, y Benigno Malo Cuenca 10101 Ecuador, Cuenca, cuenca, 10101
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Chasky Cuenca
Hotel Chasky Cuenca
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
2.0 de 10, 1 opinió
Preu actual: 33 €
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Impost sobre el valor afegit de l'Equador (15 %). Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit (15 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10 USD per habitació l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 2 USD l'anada i la tornada (entre 1 i 12 anys).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 8.50 USD per dia (a 2 m i obert les 24 hores).
- Càrrec per animals de companyia: 15 USD per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Carvallo Cuenca
Hotel Carvallo
Hotel Carvallo Cuenca
Carvallo Hotel Cuenca
Hotel Carvallo
Hotel Carvallo Hotel
Hotel Carvallo Cuenca
Hotel Carvallo Hotel Cuenca
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Carvallo
Opinions
8,0
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria, Morris Plains
Viatge en família
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Fabián, QUITO
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabián
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Amy
Viatge en parella
28 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 4 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Susana, Astoria
Viatge en grup
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susana
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Leo
Viatge en parella
27 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leo
Estada de 3 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
David
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hola
David
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Richard, California. USA
18 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Susan, Denver, Colorado
17 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel
Susan
Estada de 5 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Steven
12 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidden Gem
Steven
Estada d’1 nit (febr. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Rude staff charged me twice
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Carlos Andres
15 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel agradable con excelente ubicación.
Carlos Andres
2/10, Horrible
Viatger verificat
17 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Alfredo, Guayaquil
14 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Aceptable
Alfredo
10/10, Excel·lent
Cesar Augusto, Guayaquil
30 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excelente hotel
Cesar Augusto
6/10, Acceptable
Bob, Frisco, TX
4 d’abr. de 2010
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not very happy with this lodging choice
Bob
Últimes tendències a Expedia
Hotels