Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Hegenbarth's





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, balcó, vistes al riu

Habitació doble Deluxe, balcó, vistes al riu
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Netflix
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Netflix
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Netflix
Carregar totes les fotos de: Bloc d'apartaments Deluxe, 2 dormitoris, pati, vistes al riu

Bloc d'apartaments Deluxe, 2 dormitoris, pati, vistes al riu
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, balcó

Habitació doble Deluxe, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de disseny

Habitació doble de disseny
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Netflix
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Brauselaystrasse 27, Cochem, RP, 56812
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Haus Sonnschein
Hotel Haus Sonnschein
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 78 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.90 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 14 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Hegenbarth's Hotel
Moselromantik Hotel Thul
Hotel Hegenbarth's Cochem
Hotel Hegenbarth's Hotel Cochem
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Hegenbarth's
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
Viatge en parella
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jens
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Cindy
Viatge en parella
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cindy
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge en família
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
En pärla i Moseldalen
Lars
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Matt
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matt
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Mario
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ronald
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Ronald
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Heike
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heike
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Cheryl
Viatge en parella, Viatge en grup
7 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Felicidad
12 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felicidad
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Hans-Paul
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans-Paul
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Vidar
Viatge en família
26 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Vidar
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Sandra
8 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Carolien
Viatge en parella
24 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolien
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Erik
Viatge en parella
15 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Kim Alina
14 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Schönes Hotel
Kim Alina
Estada de 2 nits (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Alan, Kenmore
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Johan
Viatge en parella
24 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Johan
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Jan
21 de jul. de 2022
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Bernd
8 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Für Nichtraucher nicht ideal
Bernd
Estada de 4 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Thorsten
7 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zu empfehlen
Thorsten
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Stefan
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Empfehlenswert
Stefan
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)