Smart Hotel Mediterraneo
Hotel de platja amb spa complet i esmorzar gratuït 
Galeria de fotos de l’allotjament Smart Hotel Mediterraneo





Opinions
9,0 sobre 10, 
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, balcó, vistes a la ciutat

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, balcó, vistes a la ciutat
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Pati 
Balcó 
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Calefacció 
Televisor de pantalla plana 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Un cobrellit 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, balcó, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, balcó, vistes al mar
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Balcó o pati 
Amb aïllament acústic 
Moblat de manera individual 
Decorat de manera individual 
Aire condicionat 
Calefacció 
Televisor de pantalla plana 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó 
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Calefacció 
Televisor de pantalla plana 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Renovació: 2014
Un cobrellit 
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit doble o 2 llits individuals, balcó, vistes al mar

Suite, 1 llit doble o 2 llits individuals, balcó, vistes al mar
El més destacat
Balcó 
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Calefacció 
Televisor de pantalla plana 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Roba de llit d'alta qualitat 
Dormitori independent 
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, balcó, vistes a la ciutat

Habitació bàsica, balcó, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó 
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Calefacció 
Televisor de pantalla plana 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Un cobrellit 
Roba de llit d'alta qualitat 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó, vistes parcials al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, balcó, vistes parcials al mar
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó 
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Calefacció 
Televisor de pantalla plana 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Un cobrellit 
Roba de llit d'alta qualitat 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium, balcó, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium, balcó, vistes al mar
El més destacat
Balcó 
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Calefacció 
Televisor de pantalla plana 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Un cobrellit 
Roba de llit d'alta qualitat 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lungomare Adriatico, 6, Sottomarina, Chioggia, VE, 30015
Sobre aquest allotjament
Smart Hotel Mediterraneo
Allotjaments similars

Hotel Grande Italia
Hotel Grande Italia
- S’admeten animals
 - Wifi gratuïta
 - Restaurant
 - Aire condicionat
 
9.4 de 10, Excepcional, 373 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.70 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
 
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 140 EUR per vehicle (4 persones com a màxim).
 - Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per nit.
 - Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 EUR per nit (a 300 m).
 - Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
 - No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
 - Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
 - Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
 
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu. 
Es poden fer transaccions sense efectiu. 
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia 
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva 
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva 
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys 
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mediterraneo Chioggia
Mediterraneo Chioggia
Smart Hotel Mediterraneo Chioggia
Smart Mediterraneo Chioggia
Smart Mediterraneo
Smart Hotel Mediterraneo Hotel
Smart Hotel Mediterraneo Chioggia
Smart Hotel Mediterraneo Hotel Chioggia
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Smart Hotel Mediterraneo
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
8,4
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christiane
Viatge en parella
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christiane
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
matteo
Viatge en parella
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
matteo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Christoph
10 d’ag. de 2025
Christoph
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Daniel
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Franziska
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Franziska
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Davide
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Davide
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michele
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Keren
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keren
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ellen
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Ellen
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Franca
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franca
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
richard
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
richard
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Anne
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ingeborg
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ingeborg
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
john
Viatge en parella
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
john
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kjell Erik
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kjell Erik
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Renato Primo
Viatge en parella
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Renato Primo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alessandra
Viatge en parella
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessandra
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Marianne
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marianne
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Robert
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (oct. 2024)








