Partner Hotéis Caxias do Sul
Hotel a Caxias do Sul amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Partner Hotéis Caxias do Sul





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 39 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, accessible

Habitació estàndard, accessible
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. João Nichele 3237, Caxias do Sul, RS, 95012-631
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tri Hotel & Flat Caxias
Tri Hotel & Flat Caxias
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 170 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 30.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 00:00 i les 14:00, s'ha d'abonar un càrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 45.357.205/0001-67
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Partner Hoteis Caxias Do Sul
Partner Hotéis Caxias do Sul Hotel
Partner Hotéis Caxias do Sul Caxias do Sul
Partner Hotéis Caxias do Sul Hotel Caxias do Sul
Preguntes freqüents
Opinions: Partner Hotéis Caxias do Sul
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Angelica
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente

Angelica
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Cibele
22 de febr. de 2025
Cibele
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edmar
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Edmar
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edmar de
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edmar de
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Paulo
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Paulo
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emmily
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmily
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jucelen
Viatge de negocis
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valeu a Pena
Jucelen
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Alexandre
Viatge en grup
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Raquel
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raquel
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Vinicius
Viatge de negocis
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vinicius
Estada de 28 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
FERNANDO
10 de set. de 2024
FERNANDO
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Sergio Rolim
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio Rolim
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Arthur
Viatge en família
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arthur
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Juliano
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Juliano
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonas
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Amanda
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Amanda
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Juliano
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliano
Estada de 2 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Carlos Jeander
2 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Jeander
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Mario
Viatge de negocis
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mario
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ivo
Viatge de negocis
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivo
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Lucieni
27 de febr. de 2024
Lucieni
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Luiz Otavio
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Otavio
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonas Roberto
Viatge de negocis
17 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas Roberto
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
SERGIO
13 de des. de 2023
SERGIO
Estada de 2 nits (des. 2023)
Últimes tendències a Expedia
Hotels