Tri Hotel Lago Gramado
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Carrer Cobert de Gramado
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tri Hotel Lago Gramado





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe (3 camas solteiro)

Habitació triple Deluxe (3 camas solteiro)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R JOAO ALFREDO SCHNEIDER 1047, Gramado, Rio Grande do Sul, 95670000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Apartamento top no Centro de Canela, perto de Tudo
Apartamento top no Centro de Canela, perto de Tudo
- Rentadora
- Assecadora
- Aire condicionat
- Gimnàs
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.28 BRL per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
A nightly tourism fee of BRL 2 is collected at the property. The fee does not apply to residents of Gramado, Brazil.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Encantos Lago
Encantos Lago Gramado
Encantos Lago Hotel
Encantos Lago Hotel Gramado
Encantos Lago Hotel Gramado, Brazil
Encantos Lago Hotel
Tri Hotel Lago Gramado Hotel
Tri Hotel Lago Gramado Gramado
Tri Hotel Lago Gramado Hotel Gramado
Preguntes freqüents
Opinions: Tri Hotel Lago Gramado
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família amb nens petits
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Adonis
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adonis
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Juliana b
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Juliana b
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Douglas
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Douglas
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Ximena
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ximena
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Andre
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (nov. 2018)
4/10, Deficient
Claudia
21 de nov. de 2018
Claudia
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Ivan Welter
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivan Welter
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Marcio
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOTEL NOTA 10, MUITO CONFORTÁVEL E CLIMATIZADO.



Marcio
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
JANDIRA
26 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




JANDIRA
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Anderson, Curitiba, PR
14 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EXCELENTE
Anderson
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
RENATO
4 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otima estadia
RENATO
Estada de 3 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Dalja
10 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel.
Dalja
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
Vargas, São Paulo SP Brasil
11 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel in Gramado
Vargas
Estada de 3 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Gustavo P
19 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Boa
Gustavo P
Estada de 5 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Lia
4 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fenomenal
Lia
Estada de 4 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Faz jus ao nome.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Luiz Antonio
21 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Antonio
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Filipe
21 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Filipe
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa relação de custo e benefícios
Viatger verificat
8/10, Bo
Silvio
13 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super Novo
Silvio
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets