Master Gold Express Hotel
Hotel a Cascavel amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Master Gold Express Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple executiva

Habitació quàdruple executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

AV CARLOS GOMES 741 FACULDADE/MARIA, LUIZA, Cascavel, 85819350
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Caiuá Cascavel
Hotel Caiuá Cascavel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 390 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 30 BRL per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 30 BRL per dia (a 10 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Master Gold Express Hotel CASCAVEL
Master Gold Express CASCAVEL
Master Gold Express
Master Gold Express Hotel Hotel
Master Gold Express Hotel Cascavel
Master Gold Express Hotel Hotel Cascavel
Preguntes freqüents
Opinions: Master Gold Express Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno Eduardo
Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno Eduardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
MarA Peixoto
22 d’abr. de 2025
MarA Peixoto
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Walter
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia perfeita em Cascavel
Walter
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julianne
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julianne
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
DILMAR ANTONIO RIBEIRO
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DILMAR ANTONIO RIBEIRO
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Gustavo
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Caro para o que é oferecido
Gustavo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
DILMAR ANTONIO
24 de febr. de 2025
DILMAR ANTONIO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jhyvago
Viatge de negocis, Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jhyvago
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Sidney
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sidney
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Beatris
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beatris
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sidnéia
Viatge de negocis
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel!!
Sidnéia
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruno
14 de des. de 2024
Bruno
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruno
12 de des. de 2024
Bruno
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Cicero
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cicero
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JULIO
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JULIO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JULIO
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JULIO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos E
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos E
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Gilberto
Viatge de negocis
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bons servicos, quarto pequeno
Gilberto
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Eder
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eder
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sarita f
Viatge de negocis
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vale quanto cobra
Sarita f
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Sandra Aparecida de
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra Aparecida de
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
José Ricardo
16 d’oct. de 2024
José Ricardo
Estada d’1 nit (oct. 2024)