Hotel Maestro Premium Cascavel
Hotel a Cascavel amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Maestro Premium Cascavel





Serveis populars
El preu actual és de 58 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Marechal Cândido Rondon 2102, Centro, Cascavel, Parana, 85801-170
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Caiuá Cascavel
Hotel Caiuá Cascavel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 389 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Maestro Premium Cascavel
Hotel Maestro Premium Cascavel Brazil - Parana
Maestro Cascavel Cascavel
Hotel Maestro Premium Cascavel Hotel
Hotel Maestro Premium Cascavel Cascavel
Hotel Maestro Premium Cascavel Hotel Cascavel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Maestro Premium Cascavel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Luciano
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luciano
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiano
Viatge de negocis, Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiano
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Gilberto
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gilberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
THIAGO
28 d’abr. de 2025
THIAGO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Geni
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geni
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viviane
22 d’abr. de 2025
Viviane
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gerson
21 de març de 2025
Gerson
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Alder
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alder
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrey
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrey
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ercio
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ercio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mike
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo Hotel.
Mike
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Caroline
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Caroline
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Leandro
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Leandro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Karolline
12 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karolline
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
carla
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carla
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
ANDRE
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDRE
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulo Renato
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Renato
Estada d’1 nit (nov. 2024)