Hotel Gold Majesty
Hotel per a famílies amb 2 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Gold Majesty





Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Habitació amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Konak Mah. Lefkosa Cad. No: 7 Nilufer, Bursa, Bursa, 16110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Almira Hotel Thermal Spa & Convention Center
Almira Hotel Thermal Spa & Convention Center
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
9.0 de 10, Fantàstic, 658 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 60 TRY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 22376
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Gold Majesty
Gold Majesty Bursa
Gold Majesty Hotel
Hotel Gold Majesty Bursa
Hotel Gold Majesty Hotel
Hotel Gold Majesty Bursa
Hotel Gold Majesty Hotel Bursa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Gold Majesty
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 d’abr. de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Vesile
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vesile
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samet
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
100/100
Samet
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Salih
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salih
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
idris
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
idris
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ece
3 d’abr. de 2025
Ece
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nilayda
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nilayda
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Bahriye Aslihan
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bahriye Aslihan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Ilker
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ilker
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Elifnaz
4 de nov. de 2024
Elifnaz
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
cem
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
cem
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Hamad
Viatge en grup
24 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hamad
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doğru Tercih


Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doğru Tercih

Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Erol
19 d’abr. de 2024
Erol
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Rasim
Viatge de negocis
25 de febr. de 2024
Rasim
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Ilker
Viatge de negocis
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ilker
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Açelya
15 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Açelya
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
POUYA
Viatge en família
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
POUYA
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Akram
11 d’ag. de 2023
Akram
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Ayman
23 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayman
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Bassel
Viatge en parella, Viatge de negocis
12 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bassel
6/10, Acceptable
Mohamed
Viatge en família
23 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
10/10, Excel·lent
Ali
2 de juny de 2022
Ali
Estada de 3 nits (febr. 2022)
2/10, Horrible
Saud
31 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
فندق سيء جدًا جداً
Saud
Estada de 6 nits (des. 2021)