Amfitrió particular
Khaban Bacalar Hotel Boutique
Hotel a la vora del llac amb esmorzar gratuït i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Khaban Bacalar Hotel Boutique





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble panoràmica

Habitació doble panoràmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació panoràmica

Habitació panoràmica
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Vil·la Deluxe

Vil·la Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
3 Dormitoris
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Región 15, MZ 1, LT 217, Colonia Aaron Merino, Bacalar, QROO, 77930
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

MBH Maya Bacalar Hotel Boutique
MBH Maya Bacalar Hotel Boutique
- Platja privada
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 333 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 48.85 MXN per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 5000 MXN per vehicle (l'anada i la tornada, 3 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Khaban Bacalar
Khaban Bacalar Bacalar
Khaban Bacalar Hotel Boutique Hotel
Khaban Bacalar Hotel Boutique Bacalar
Khaban Bacalar Hotel Boutique Hotel Bacalar
Preguntes freqüents
Opinions: Khaban Bacalar Hotel Boutique
Opinions
8,4
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
natza
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
natza
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Katia
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katia
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Claudia
Viatge en grup
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Meyvi Lissette Zelaya
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Meyvi Lissette Zelaya
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Miguel A
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Grandes vistas y habitaciones amplias


Miguel A
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Montserrat Perez
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Montserrat Perez
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Alberto, San Antonio
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Alberto
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Carlos
7 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible! Don’t stay here!
Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
oscar
Viatge en grup
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
oscar
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ROXANNA
Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonito
ROXANNA
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
FERNANDO
3 de gen. de 2025
FERNANDO
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Judith
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Judith
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Oskar
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oskar
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
JOAQUIN DURAN
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
JOAQUIN DURAN
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
anna
Viatge en parella
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
anna
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en parella
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
odaly
Viatge en família
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
odaly
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Karla
Viatge en parella
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karla
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosa Luz
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa Luz
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bonita experiencia
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeffrey, Miami
14 de set. de 2024
Jeffrey
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Luis Gerson Rojas
Viatge en parella
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Luis Gerson Rojas
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Hilda Nallely
Viatge en parella
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hilda Nallely
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ma. Angélica Abarca
Viatge en família
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ma. Angélica Abarca
Estada de 6 nits (ag. 2024)