Hotel Royal Plaza
Hotel a Apucarana amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal Plaza





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Habitació triple executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Habitació amb dos llits individuals executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple executiva

Habitació triple executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Rio Branco, 519, Apucarana, PR, 86800120
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Doral Apucarana
Hotel Doral Apucarana
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis per a empreses
8.0 de 10, Molt bé, 120 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 60.00 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les migdia i les 16:00, s'ha d'abonar un càrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Royal Plaza Hotel
Hotel Royal Plaza Apucarana
Hotel Royal Plaza Hotel Apucarana
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Royal Plaza
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
MARCELO
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BOM HOTEL
MARCELO
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Erivelton
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Erivelton
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ney
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ney
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Alexandre
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Alexandre
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Douglas
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Catia
Viatge en grup
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Catia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Silvana
Viatge en grup
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
susana
15 de gen. de 2025
susana
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Razoável
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
ANA
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANA
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ivone
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivone
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
RICARDO
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RICARDO
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Janaina
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janaina
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
ÊNIO
Viatge de negocis
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Um bom hotel para pernoitar em Apucarana
ÊNIO
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Elpidio
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elpidio
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Giuliano
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuliano
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Sandoval
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandoval
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Donizete
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Donizete
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Leandro
6 d’oct. de 2024
Leandro
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Flávio
Viatge de negocis
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Flávio
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
ronivan
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ronivan
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Rogério Quinato
11 d’abr. de 2024
Rogério Quinato
Estada d’1 nit (abr. 2024)