Hotel Casa Carmina
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Ruïnes de San Jose el Viejo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casa Carmina





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes al pati

Habitació doble estàndard, vistes al pati
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs Tempur-Pedic
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs Tempur-Pedic
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9a Calle Poniente No. 17, Antigua Guatemala, Sacatepéquez
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Las Camelias Inn
Las Camelias Inn
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 531 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 7 USD per adult i 7 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 USD per dia (a 50 m i obert les 24 hores).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Casa Carmina
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio Josue
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio Josue
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
maximo
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
maximo
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Camila
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Camila
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Ana
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ana
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Caesar, Las Vegas
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caesar
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jenys
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenys
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Silverleen
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silverleen
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Andrea Estefanía
18 de maig de 2025
Andrea Estefanía
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
12 de maig de 2025
Alejandro
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco antonio
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco antonio
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
CARLOS
10 de maig de 2025
CARLOS
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joel
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alfonso
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfonso
Estada de 11 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JULIO CESAR
Viatge en grup, Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JULIO CESAR
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
joe
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
joe
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Raquel
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Raquel
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Malik
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Malik
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
luis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
luis
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arrabi
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Arrabi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anahita, Reston
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anahita
Estada de 6 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Juan
Viatge en parella
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Juan
Estada de 13 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Martha
20 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martha
Estada de 4 nits (abr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets