Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Saleh





Opinions
5,0 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Saleh es troba a Balibago i té connexió amb un centre comercial. Els amants de les botigues no es poden perdre Carrer per a Vianants ni SM City Clark. També val la pena visitar Satusuku Surf i Nayong Pilipino.

Narciso Avenue corner 22nd Street, Angeles City, Pampanga, 2009
Què hi ha als voltants
- Zona Franca de Clark - 2 minuts a peu - 0.2 km
- SM City Clark - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Carrer per a Vianants - 5 minuts a peu - 0.4 km
- Casino Filipino - 11 minuts a peu - 1.0 km
- Centre Comercial Nepo - 4 minuts en cotxe - 4.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Wendy's - 5 minuts a peu
- Aqua Beach Club - 2 minuts a peu
- The Vintage Hall - 2 minuts a peu
- Kimchi - 3 minuts a peu
- Jollibee - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Saleh
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 20.00 PHP per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 150 i 550 PHP per adult, i entre 150 i 550 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 499 PHP per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 150 PHP per animal de companyia per nit.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 450 PHP.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 450 PHP.
- Càrrec pel microones a l'habitació: 250 PHP per setmana.
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 PHP per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 450.0 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Saleh
Hotel Saleh Angeles City
Saleh Angeles City
Saleh Mabalacat City
Guesthouse Hotel Saleh Mabalacat City
Mabalacat City Hotel Saleh Guesthouse
Guesthouse Hotel Saleh
Hotel Saleh Mabalacat City
Saleh
Hotel Saleh Guesthouse
Hotel Saleh Angeles City
Hotel Saleh Guesthouse Angeles City
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Saleh
5,0
5,4
Neteja
7,2
Ubicació
5,6
Personal i servei
2,0
Respecte al medi ambient
5,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
11 d’abr. de 2022
Estada d’1 nit (abr. 2022)
2/10, Horrible
Reginald, Goodyear
Viatge en família
2 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reginald
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Jonas
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Jonas
Estada de 4 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
??J.Y.S
26 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??J.Y.S
Estada de 6 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
7 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Too bad, too bad
Viatger verificat
Estada de 7 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
christopher
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bad advertising
christopher
Estada d’1 nit (oct. 2019)
2/10, Horrible
Robert
24 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rubbish
Robert
Estada de 7 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de març de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 12 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
IRWIN
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value, good location
IRWIN
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not recommended; needs improvement
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
外出する人向き
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Scott
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place, good location.
Scott
Estada de 6 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
TAN
19 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money
TAN
Estada de 4 nits (oct. 2018)
2/10, Horrible
Heejae
1 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
별로
Heejae
Estada d’1 nit (ag. 2018)
4/10, Deficient
john, Australia
23 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location, rubbish staff
john
Estada de 15 nits (febr. 2018)
2/10, Horrible
Mike, California
19 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Misleading advertising, no private restrooms
Mike
Estada d’1 nit (febr. 2018)
2/10, Horrible
Michael, Braunschweig
21 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beschiss
Michael
Estada de 16 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
TURKI
6 de gen. de 2018
TURKI
Estada de 3 nits (gen. 2018)
2/10, Horrible
年金生活者, 奈良県
1 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
人の話し声が部屋に聞こえゆっくりできない(ホテルのコンセプトが私には合わない)
年金生活者
Estada de 3 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Yik Ching Dorothy
12 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yik Ching Dorothy
Estada de 2 nits (oct. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
28 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最低最悪のやくざホテル
Viatger verificat
4/10, Deficient
masami
26 de març de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
もう泊まらない



masami
2/10, Horrible
Jeffrey
26 de març de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació