Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Shangri-La





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite júnior

Estudi en suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corso Passo Buole, 13, Ala, TN, 38061
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Nerocubo Rovereto
Mercure Nerocubo Rovereto
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 567 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Shangri-La Ala
Hotel Shangri-La Ala
Hotel Shangri-La Hotel
Hotel Shangri-La Hotel Ala
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Shangri-La
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
4 d’abr. de 2025
Fabio
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ning
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ning
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Paola
Viatge en parella
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paola
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Simone
Viatge en parella
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Simone
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
João Paulo
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Paulo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alberto
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottima esperienza
Alberto
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
angelo
29 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
angelo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Lene
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dejligt sted
Lene
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Simone
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simone
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Shinji
Viatge de negocis
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shinji
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Joachim
Viatge en parella, Viatge en grup
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joachim
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Shinji
Viatge de negocis
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shinji
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Francesca
1 de gen. de 2024
Francesca
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Niels Lau
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk hotel
Niels Lau
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Tiziana
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiziana
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en parella
9 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Enrico
Viatge de negocis
13 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Gestione pessima
Enrico
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Rigmor
7 de jul. de 2023
Rigmor
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Alessandro
1 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessandro
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Kristaq
Viatge de negocis
8 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristaq
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Helena
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helena
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Alessio
23 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eccezionale
Alessio
Estada de 2 nits (ag. 2022)