Yuzawa Grand Hotel
Refugi d'esquí a la muntanya amb restaurant i amb servei gratuït de connexió amb les pistes d'esquí
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Yuzawa Grand Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Designer's Modern Room Non Smoking

Designer's Modern Room Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Room With Half Open Air Bath Non Smoking

Room With Half Open Air Bath Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Japanese-Style Deluxe Room-Non-Smoking

Japanese-Style Deluxe Room-Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Japanese Western Style Room Non smoking

Japanese Western Style Room Non smoking
Carregar totes les fotos de: Japanese Style Room With 10 Tatami Non Smoking

Japanese Style Room With 10 Tatami Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Japanese-Style Room (15-17.5 Tatami) Non-Smoking

Japanese-Style Room (15-17.5 Tatami) Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Japanese Style Room With 8 Tatami

Japanese Style Room With 8 Tatami
Carregar totes les fotos de: Room With Open Air Bath

Room With Open Air Bath
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yubinbango 2494, Minamiuonuma-gun, Yuzawa, Niigata-ken, 949-6101
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Yukemurinoyado Yukinohana
Yukemurinoyado Yukinohana
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 205 opinions
Preu actual: 217 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 2200 i 4400 JPY per adult, i entre 1650 i 3300 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Yuzawa Grand Hotel
Yuzawa Grand
Yuzawa Grand Hotel Ryokan
Yuzawa Grand Hotel Yuzawa
Yuzawa Grand Hotel Ryokan Yuzawa
Preguntes freqüents
Opinions: Yuzawa Grand Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eileen Lai Peng
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eileen Lai Peng
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Noriko
13 d’oct. de 2024
Noriko
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Wai Chuen
Viatge en família amb nens petits
21 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Chuen
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
ショウジ
Viatge en família
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
ショウジ
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
TIMOTHY B
10 de gen. de 2024
TIMOTHY B
Estada de 2 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
29 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible sales, not customer oriented

Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
nicholas a
Viatge en família amb nens petits
23 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nicholas a
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Ya Chuan
20 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ya Chuan
Estada de 2 nits (des. 2023)
4/10, Deficient
TADASHI
Viatge en parella
19 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TADASHI
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Mindell
Viatge en parella
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mindell
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Kam Lun Eric
Viatge en parella, Viatge en família
27 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kam Lun Eric
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Daniel
2 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Motonori
Viatge en parella
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Motonori
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
kenji
Viatge en família
8 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kenji
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Pat
4 de març de 2023
Pat
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Wenpi
7 de febr. de 2023
Wenpi
Estada d’1 nit (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Shih-Yu
Viatge en grup
21 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Soso
Shih-Yu
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Yu-Chen
12 de gen. de 2023
Yu-Chen
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
TOMKO
22 d’ag. de 2022
TOMKO
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
YU
Viatge en grup
23 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ふふ
YU
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Huy
Viatge en família amb nens petits
31 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Huy
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Kiyoshi
Viatge en família
6 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
きちんと対応いただきました
Kiyoshi
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
TING-TUAN
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
泡湯超優
TING-TUAN
Estada de 3 nits (gen. 2020)