Casa sencera
Villa Sky House
Vil·la per a famílies amb servei gratuït de transport per la zona i una terrassa superior
Galeria de fotos de l’allotjament Villa Sky House





Casa sencera
Capacitat per a 8 515 metres quadrats
Serveis populars
Sobre aquest allotjament
Afegeix les dates per veure els preus
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 4200000.00 IDR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 200000 i 400000 IDR per adult, i entre 100000 i 200000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500000 IDR per vehicle només l'anada.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pel llit addicional: 490000.0 IDR per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Sky House Jimbaran
Villa Sky House
Villa Sky House Jimbaran
Villa Sky House Ungasan
Sky House Ungasan
Villa Sky House Villa
Villa Sky House Ungasan
Villa Sky House Villa Ungasan
Informació sobre el barri

Jalan Goa Gong, Bali Residence, Villa No. 1 / Sky House, Ungasan, Bali, 80361
Preguntes freqüents
Opinions: Villa Sky House
Opinions
9,6
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Sean, Sidney, Aus
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
SALEH
2 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SALEH
Estada de 7 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
JG, Singapore
14 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació