Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Europejski Boutique Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Cafetera o tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior, 2 llits individuals

Habitació doble júnior, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Roba de llit d'alta qualitat
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ul. Slowackiego 11, Radom, Mazowieckie, 26-600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Garden Inn Radom
Hilton Garden Inn Radom
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 38 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 50 PLN per adult i 50 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 30 PLN per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 PLN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
EUROPEJSKI BOUTIQUE HOTEL Radom
EUROPEJSKI BOUTIQUE HOTEL
EUROPEJSKI BOUTIQUE Radom
EUROPEJSKI BOUTIQUE
Europejski Hotel Radom
EUROPEJSKI BOUTIQUE HOTEL Hotel
EUROPEJSKI BOUTIQUE HOTEL Radom
EUROPEJSKI BOUTIQUE HOTEL Hotel Radom
Preguntes freqüents
Opinions: Europejski Boutique Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Rose
Viatge en família
4 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rose
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Jorge
Viatge de negocis, Viatge en grup
17 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Rafal
Viatge de negocis
18 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Rafal
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Clemens
Viatge de negocis
29 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel Radom
Clemens
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Sabine
20 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder gern
Sabine
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Rares
Viatge de negocis
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Rares
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Dorde
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dorde
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Markku
24 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markku
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Rob
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel seems to quickly deteriorate
Rob
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Higino Queiroz
13 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Higino Queiroz
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Sebastian
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Rob
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable hotel near restaurants and bars
Rob
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vraiment bien
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Per
31 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rigtig godt hotel
Per
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Monika
9 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monika
8/10, Bo
Rob
19 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice business hotel
Rob
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Edward
26 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Edward
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Robert
19 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OK
Robert
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Daniel, Berner-Oberland, Schweiz
28 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel in der Stadt
Daniel
Estada d’1 nit (set. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
11 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Four stars in whose rating book?
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Gabriela
27 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriela
8/10, Bo
João, Lisboa
30 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació