Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hilton Garden Inn Radom





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 61 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit

Habitació, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 llit de matrimoni gran

Habitació familiar, 1 llit de matrimoni gran
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ul. Kilinskiego 14, Radom, 26-610
Sobre aquest allotjament
Hilton Garden Inn Radom
Allotjaments similars

Hotel Iskra
Hotel Iskra
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.0 de 10, Molt bé, 85 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 60 PLN per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 100 PLN per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hilton Garden Inn Radom Hotel
Hilton Garden Inn Radom Radom
Hilton Garden Inn Radom Hotel Radom
Preguntes freqüents
Opinions: Hilton Garden Inn Radom
Opinions
9,6
Magnífic
10/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
Viatge amb animals de companyia
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel, Miami
Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Devlet
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Devlet
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Devlet
Viatge en parella, Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Devlet
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
María Fabiola
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
María Fabiola
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcin
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable hotel in the heart of the city
Marcin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karl
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Milan
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Milan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mads
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mads
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabijan
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabijan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Kevin
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Petr
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petr
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Bernhard
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernhard
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Joanna
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
KWAK
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KWAK
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Sungwook
19 de set. de 2024
Sungwook
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Dae Hun
7 de set. de 2024
Dae Hun
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en família
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Simon
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
All good 👍
Simon
Estada de 4 nits (ag. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets