Mayflower Grande Hotel Phitsanulok
Hotel a Phitsanulok amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mayflower Grande Hotel Phitsanulok



Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 27 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Barnussos
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

39 Sanambin Rd., T. Naimuang, Phitsanulok, 65000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holatel Hotel Phitsanulok
Holatel Hotel Phitsanulok
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 23 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Mayflower Grande Phitsanulok
Mayflower Grande Phitsanulok
Mayflower Grande Hotel Phitsanulok Hotel
Mayflower Grande Hotel Phitsanulok Phitsanulok
Mayflower Grande Hotel Phitsanulok Hotel Phitsanulok
Preguntes freqüents
Opinions: Mayflower Grande Hotel Phitsanulok
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Ossi
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ossi
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Stacey
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Stacey
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Geoffrey
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geoffrey
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Michael
Viatge en parella
2 de febr. de 2024
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Geoffrey
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Geoffrey
Estada de 3 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
Vidar
Viatge en família
29 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vidar
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Patchai
Viatge en grup, Viatge en família
25 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Patchai
Estada de 6 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Varinthorn
Viatge en grup
13 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Varinthorn
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Rapattra
Viatge en grup
27 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rapattra
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Jean-Claude, Montreal Canada
Viatge de negocis
30 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Claude
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de jul. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Naroemon
Viatge en família
9 de juny de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Naroemon
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
JONGHAK
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JONGHAK
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value



Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Wareelada
Viatge de negocis
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wareelada
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Nattapuwadon
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nattapuwadon
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Paul
Viatge en família
3 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)