Hôtel Gramont
Hotel amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Òpera Garnier
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Gramont





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
També et pot agradar

Hotel Izzy
Issy-les-Moulineaux
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 206 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22 Rue de Gramont, Paris, Paris, 75002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Novotel Paris Les Halles
Novotel Paris Les Halles
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.052 opinions
Preu actual: 389 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 8.45 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 18 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 40 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Gramont
Gramont Hotel
Gramont Hotel Paris
Gramont Paris
Hotel Gramont
Hôtel Gramont Opera Paris
Hôtel Gramont Opera
Gramont Opera Paris
Gramont Opera
Hôtel Gramont Hotel
Hôtel Gramont Paris
Hôtel Gramont Opera
Hôtel Gramont Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Gramont
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Peter
26 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Ryoko
19 de maig de 2025
Ryoko
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Claude
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claude
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gwendolyn
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gwendolyn
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
29 d’abr. de 2025
Matthew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
THUC MINH, SUGAR LAND
9 d’abr. de 2025
THUC MINH
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isaac
1 d’abr. de 2025
Isaac
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Samantha
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andre, JERICHO
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmad
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmad
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vince
Viatge en parella
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vince
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bassam Samuel
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bassam Samuel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ismail
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ismail
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
James
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Skuffet
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
Viatge de negocis, Viatge en família
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anders
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
YARIB
Viatge en parella
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YARIB
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcela
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcela
Estada de 9 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Franck
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franck
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
28 de des. de 2024
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tomomi
Viatge en família amb nens petits
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomomi
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mathias
14 de des. de 2024
Mathias
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Natalie, Salem
Viatge en família
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Natasha Elizabeth Anne
Viatge en família
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natasha Elizabeth Anne
Estada d’1 nit (nov. 2024)