Hotel Heevan Pahalgam

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a la vora del riu amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació Deluxe

El més destacat

Televisor LCD
Cortines opaques
Barnussos
4 banys
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Espai de treball apte per a portàtils
Cortina opaca
Barnussos
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Canals digitals
Televisor LCD
  • 16 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Suite Deluxe

El més destacat

Televisor LCD
Cortines opaques
Barnussos
4 banys
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Espai de treball apte per a portàtils
Cortina opaca
Barnussos
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Canals digitals
Televisor LCD
  • 60 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació estàndard

El més destacat

Televisor LCD
Cortines opaques
Barnussos
4 banys
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Espai de treball apte per a portàtils
Cortina opaca
Barnussos
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Canals digitals
Televisor LCD
  • 13 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Estudi en suite júnior

El més destacat

Televisor LCD
Cortines opaques
Barnussos
4 banys
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Espai de treball apte per a portàtils
Cortina opaca
Barnussos
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Canals digitals
Televisor LCD
  • 29 metres quadrats
  • Vistes al riu
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 1 llit individual

Casa rural Deluxe

El més destacat

Televisor LCD
4 Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
4 banys
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Cortina opaca
Barnussos
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Canals digitals
Televisor LCD
  • 121 metres quadrats
  • 4 dormitoris
  • Vistes al riu
  • Capacitat per a 12
  • 4 llits de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Near Aru Road, Anantnag, Jammu and Kashmir, 192126

Què hi ha als voltants

  • Parc d'atraccions Lidder - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Parc Poshwan - 17 minuts a peu - 1.5 km
  • Zoo de Pahalgam - 2 minuts en cotxe - 1.2 km
  • Vall Betaab - 6 minuts en cotxe - 6.0 km
  • Temple de Sukrala Mata - 55 minuts en cotxe - 50.7 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Srinagar-Sheikh-ul-Alam (SXR): a 150 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Cafe Log Inn - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Paradise hotel - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Highlands - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Dhana Pani - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Trout Beat - ‬4 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Hotel Heevan Pahalgam

Hotel de 4 estrelles al riu
A Hotel Heevan Pahalgam t'esperen un esmorzar d'estil bufet gratuït, un camp de golf al costat i una terrassa. El restaurant restaurant cuina índia de les instal·lacions, Dilkusha, ofereix esmorzars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una cafeteria i un jardí a la seva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de trasllat a l'aeroport (de pagament), magatzem d'equipatge i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Allotjament lliure de fum, sala de recepcions i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
A Hotel Heevan Pahalgam, totes les habitacions ofereixen detalls com ara servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i barnussos.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • 4 banys que ofereixen banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals digitals
  • Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i telèfons

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de retorn a l'aeroport obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Abshaar
  • Dilkusha

Activitats

  • Camp de golf de 18 forats (adjacent)
  • Sala de jocs o videojocs
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Sala de jocs o videojocs

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • A la vora d'un riu
  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa
  • Zona de pícnic

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 1980
  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • 4 banys privats
  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Banyera o dutxa
  • Barnussos
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 17:30.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:30.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
És possible que els nens no compleixin els requisits per gaudir de l'esmorzar gratuït
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 4000.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2940 INR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1475 INR per nen (6-12 anys)

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3000 INR per vehicle.
  • Càrrec pel llit addicional: 4000.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Heevan
Heevan Hotel
Heevan Hotel Pahalgam
Hotel Heevan Pahalgam Kishtwar
Hotel Heevan
Hotel Heevan Pahalgam
Pahalgam Heevan Hotel
Pahalgam Hotel Heevan
Hotel Heevan Pahalgam Kashmir
Hotel Heevan
Heevan Pahalgam
Heevan
Hotel Hotel Heevan Pahalgam Pahalgam
Pahalgam Hotel Heevan Pahalgam Hotel
Hotel Hotel Heevan Pahalgam
Hotel Heevan Pahalgam Pahalgam
Hotel Heevan Pahalgam Hotel
Hotel Heevan Pahalgam Anantnag
Hotel Heevan Pahalgam Hotel Anantnag

Preguntes freqüents

Hotel Heevan Pahalgam accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Heevan Pahalgam?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Heevan Pahalgam?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 17:30.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Heevan Pahalgam?

Registre de sortida: 11:30.

Hotel Heevan Pahalgam ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de trasllat de l'hotel a l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 3000 INR per vehicle.

On es troba Hotel Heevan Pahalgam?

Aquest hotel amb camp de golf es troba a Anantnag i a menys de 2 km de les atraccions següents: Parc d'atraccions Lidder, Camp de Golf de Pahalgam i Parc Poshwan. Zoo de Pahalgam i Vall Betaab també són a menys de 5 km.

Opinions

Opinions: Hotel Heevan Pahalgam

6,8

6,6

Neteja

7,2

Ubicació

7,4

Personal i servei

10

Respecte al medi ambient

5,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 7 de 20 opinions
Puntuació 8: Bo. 3 de 20 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 20 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 20 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 20 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Mohammad Jahangir

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Must stay nice view around
Estada d’1 nit (gen. 2022)

10/10, Excel·lent

SRIDHAR

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Wow

Nice place to stay, comfortable with lovely ambience. House keeping boys esp javeed,mustaq & qaisal were instant in responding to our needs overall stay was pleasant. Would definitely recommend
Estada d’1 nit (abr. 2021)

10/10, Excel·lent

Sakshi

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Happy with our stay

Great staff, superb location
Estada de 4 nits (des. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (març 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice location , majestic peaceful , very beautiful view of river
Estada d’1 nit (gen. 2019)

4/10, Deficient

Fhm, Singapore

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Helpful staffs but the hotel is run down. Old property in need of major renovations..
Estada de 2 nits (des. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Awesome location

Went on a family trip. The location of the Hotel is simply awesome. The sound of water flowing down the river is simply mesmerising. The staff is welcoming and helpful. Though the bathroom needs some urgent repairs.
Estada d’1 nit (ag. 2018)

10/10, Excel·lent

Shams

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2018)

4/10, Deficient

R

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Some good, but

I had reserved 2 rooms, double occupancy (i.e. 2 people per room), I was traveling with a friend and we each wanted our own rooms, and maybe the wives might want to join us. When we reached the hotel after a 4 hour drive, I asked they give us the rooms with a view of the river, and was told by the person checking me in that only double occupancy rooms had this view, to which I responded I did indeed have double occupancy rooms, I was asked to provide proof, and I had to provide a printout of the expedia reservation and they were forced to provide us rooms with a view. I asked for a manager and the guy said he was the manager. Obviously, they should know what rooms we had reserved, either they are inefficient or weasels. My rooms did not have a shower head, there was a bucket, and the wash basin faucet would not turn off unless pressed in. I finally called expedia and they upgraded me to a suite on the ground floor. There is no generator for the frequent power losses. The saving grace was the other staff, such as housekeeping and the people in the kitchen were extraordinarily good, they were very very nice and accommodating
Estada de 2 nits (des. 2017)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent stay in a scenic place.
Estada d’1 nit (oct. 2017)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Beautifully situated along a river with a stunning view over mountains, with nice staff. They could give more informations about what to in Pahalgam, food was standard for mid Indian standard but nothing special.

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Far from satisfactory

Worthless.

4/10, Deficient

Ajay Varma, Bangalore

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Only Good Location

this hotel is over valued . Rooms are in bad condition , curtains torn up do not cover full window , linen and towels etc dirty . They say provide tea maker etc in room , not correct !! The biggest issue was the staff at the reception first said they have no confirmation of our booking , on request they said yes in THE MORNING only they received the confirmation from Hotel. com !! though the room was booked about 3 weeks in advance . NOT RECOMMENDED hotel , except for location

8/10, Bo

Saurabh, Delhi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Location makes it Heavan!!

Its an old Heavan on the banks of Lidder river. I give 5 stars for hospitality, food was not bad. However they can really improve on their rooms.But considering a small place like pahalgam it is one of the best that u can bet upon.

2/10, Horrible

Ameya, Bombay

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Great location - but nothing else!

The Heevan has a GREAT location, right at the bank of the river Lidder. But alas! That's where the beauty of this hotel ends, for the pathetic service negates every positive. We were three families traveling; landed at the hotel to find that they had messed up the booking and had held only two rooms for us (which they claimed, was because they didn't get the booking from Hotels.com). They later found a third room on the first floor. The rooms themselves are not standard. So, the ones on the first floor have wooden flooring, but my room on the ground floor had a carpet. Ditto for the heaters - my room had a tabletop heater (ineffective) while the neighboring one had a bigger one. The rooms are not in the best state either - my brother in law spent a few anxious moments when the handle on his bathroom door came off, leaving him locked inside. But what took the cake was the check-out. They refused to accept cards because “the phone line was down”. They suggested that I go to the market (3 km away) and withdraw cash. The least I expected in case the card machine wasn’t working was for them to put up a note at the reception prominently so I'd know when I was checking IN, rather than OUT. As it happened, the phone line was just fine and a few tantrums later, they swiped the card ok! All in all - I came away very disappointed. It's fine to have a great location. But to expect that the locational advantage would gloss over all the inefficiencies is hoping for too much!

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

LOCATION

THER HOTEL LOCATION IS WONDERFUL BUT THE ITS A VERY OLD HOTEL

4/10, Deficient

Ashish Duggal, Chandigarh

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Great Location but Hotel In Shambles .

We stayed for one night ( Thankfully ) here . At Rs 8500/ a room night ( with Break fast ) . The hotel is in Shambles with torn Carpets , Upholstries , Curtains etc & gives a shaking feeling as if Its Ready to Crumble . Staff is Polite , The Genral Manager is a Fine Man but the Hotel requires big time interiors Renovation & Upkeep . Till then my suggestion is that if they still want to keep operating the Hotel Heevan in this miserable state then They should Slash their Room Rates to half so as to Justify the Guests Value For His Money .

2/10, Horrible

Amit Balwani, New Delhi

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Horrible experience!!!

We did not get a room as it seems a big group had booked the whole hotel and I was told that they do not have my booking in their system - which is based at Srinagar. The hotel manager (Mr. Javed) said that he does not know Hotels.com, and that they are getting the booking from expedia.com. After wasting more than 2 hours of calling Hotels.com customer care thrice with call being put on hold upto 30 minutes each time, Heevan's manager arranged another hotel and that too not a suite which I had booked. Complete waste of time, I am never going to book through hotels.com again - and neither Heevan. Such a shame. NOT RECOMMENDED AT ALL.

6/10, Acceptable

SENTHILNATHAN, CHENNAI

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel location was great but the condition of room door locks etc were really bad. Food was not of high quality and varieties were limited. Transport arrangements were very quick and overall my stay was ok.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great View of Scenery

Fantastic Scenery but the toilet shower needs to be improved