Hotel apartament
Hibiscus Residences Fiji
Hotel apartament a Nadi per a famílies i amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hibiscus Residences Fiji





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Hotel apartament
2 dormitoris1 banyCapacitat per a 59 metres quadrats
Serveis populars
Afegeix les dates per veure els preus
Sobre aquest allotjament
Hibiscus Residences Fiji
Hotel apartament a Nadi per a famílies i amb aparcament gratuït
Aquest hotel apartament inclou una piscina a l'aire lliure, servei de bugaderia i tintoreria i bugaderia. Podràs gaudir de les comoditats següents: wifi gratuïta en zones públiques i aparcament sense assistència gratuït. També hi trobaràs assistència en viatges i en la compra d'entrades, un jardí i barbacoa. Aquest apartament té 2 dormitoris i inclou wifi gratuïta i servei d'habitacions. La cuina està equipada amb frigorífic, forn i placa de cuina.
Aquest hotel apartament ofereix 6 habitacions que inclouen rentadora i assecadora i arrossera. Les habitacions disposen d'un balcó o pati. Les habitacions disposen de sala d'estar independent i tenen escriptori. En aquest hotel apartament de 3,5 estrelles estrelles disposaràs d'una cuina equipada amb frigorífic gran, placa de cuina, menjador independent i utensilis de cuina, vaixella i coberteria. El bany està equipat amb una banyera i dutxa independents.
Els clients poden navegar per la xarxa gràcies a la wifi gratuïta. Hi ha un televisor de pantalla plana amb canals per cable. Es pot sol·licitar microones i assecadors de cabells. S'ofereix un servei de neteja diari.
Hotel apartament ofereix una piscina a l'aire lliure per a l'entreteniment dels clients.
Es poden practicar les activitats d'oci següents a l'allotjament o a prop de les instal·lacions i s'hi poden aplicar recàrrecs:
Serveis de l’allotjament
Allotjaments similars

Hibiscus Tabua Villas
Hibiscus Tabua Villas
- Piscina
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
8.0 de 10, Molt bé, 2 opinions
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100.00 FJD
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 FJD per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 15 FJD l'anada i la tornada.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3.5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hibiscus Residential
Hibiscus Residential Apartment
Hibiscus Residential Nadi Apartment
Hibiscus Residences Fiji Apartment Nadi Airport
Hibiscus Residences Fiji Apartment
Hibiscus Residences Fiji Nadi Airport
Hibiscus Residential Nadi
Hibiscus Residences Fiji Nadi
Hibiscus Residences Fiji Aparthotel
Hibiscus Residences Fiji Aparthotel Nadi
Informació sobre el barri

Lot 6 Rovate Road, Martintar Nadi, Nadi, 11064
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hibiscus Residences Fiji
7,4
Bo
8,8
Neteja
8,0
Ubicació
7,2
Personal i servei
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 15 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Gabriel
11 de set. de 2018
Gabriel
Estada de 4 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Ron, Merritt Island. FL
8 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ron
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Martin, Oslo
25 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Martin
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Michael
24 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cyclone Josie interrupted our stay.
Michael
2/10, Horrible
Dawn W.
12 de març de 2018
Disappointed - not as described.
Dawn W.
Estada de 3 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Gabriel
30 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome
Gabriel
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Maraia, Sydney, Australia
18 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








