TH San Pellegrino Monzoni Hotel
Hotel per esquiar ideal per a famílies amb piscina coberta
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament TH San Pellegrino Monzoni Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple clàssica

Habitació quàdruple clàssica
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

SEN PELEGRIN,41, Moena, TN, 38035
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel La Serenella
Hotel La Serenella
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 26 opinions
Preu actual: 142 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Monzoni Moena
Monzoni Moena
Monzoni Hotel Moena
Th San Pellegrino Monzoni
TH San Pellegrino Monzoni Hotel Hotel
TH San Pellegrino Monzoni Hotel Moena
TH San Pellegrino Monzoni Hotel Hotel Moena
Preguntes freqüents
Opinions: TH San Pellegrino Monzoni Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
27 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Alessandro
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camera senza finestre
Alessandro
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Kerry
12 de set. de 2018
Skip the coffee
Kerry
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Uncomfortable bed, no hot water, tv broke,
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Luisa
16 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luisa
Estada de 7 nits (març 2018)
8/10, Bo
Gregory
4 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel with beautiful spa
Gregory
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
luigi
14 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mezza pensione con delle carenze
luigi
Estada d’1 nit (jul. 2017)
4/10, Deficient
davide
31 de març de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel vecchio e strutturato male
davide
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
valerio
23 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
valerio
8/10, Bo
Giuseppe
6 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ottimo hotel
Giuseppe
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel inserito nel verde, molto confortevole
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Nir
31 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Family visit to Passo San Pellegrino
Nir
8/10, Bo
Synneve, Stockholm
13 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Synneve
10/10, Excel·lent
Andrea
10 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
8/10, Bo
Fabrizio/Perla, Galli / Rimini
7 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ottimo albergo - super ottimo il personale!
Fabrizio/Perla
10/10, Excel·lent
Patrick, Modena
16 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soggiorno stupendo
Patrick
8/10, Bo
Leonardo, perugia
1 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Completo relax
Leonardo
10/10, Excel·lent
Carlo, Parma
24 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlo
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Ronnie
26 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ronnie
10/10, Excel·lent
Usama, Stockholm
24 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Usama
10/10, Excel·lent
Mikael
4 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikael
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació