Hotel Middelburg
Hotel a Middelburg amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Middelburg





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bosschaartsweg 2, Middelburg, 4336PB
Sobre aquest allotjament
Hotel Middelburg
Allotjaments similars

Fletcher Hotel - Restaurant Arion - Vlissingen
Fletcher Hotel - Restaurant Arion - Vlissingen
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 386 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit.
- Taxa administrativa: 0.65 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Middelburg
Hotel Middelburg Hotel
Hotel Middelburg Middelburg
Hotel Middelburg Hotel Middelburg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Middelburg
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Geertjan
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geertjan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Virginie
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Virginie
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Col
8 d’abr. de 2025
Col
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mirjam
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mirjam
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Johannes
28 de febr. de 2025
Johannes
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Harret
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harret
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Moekish
Viatge en parella
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Moekish
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Vincent
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Huibert
5 de set. de 2023
Huibert
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
max
16 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fijn familiehotel
max
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Kees
Viatge en parella
1 d’ag. de 2023
Kees
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Paul
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Paul
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Joachim
Viatge de negocis
23 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schöne Zeit
Joachim
Estada de 3 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Frans
Viatge en parella
23 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Frans
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Jan, BREUKELEN
Viatge en família
29 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Linda
Viatge en parella
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Jmp
22 de gen. de 2023
Jmp
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Sander
Viatge en parella
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sander
8/10, Bo
justin
Viatge de negocis
16 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
justin
Estada de 3 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Willem
Viatge de negocis
29 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel!
Willem
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
W.A.
Viatge en parella, Viatge de negocis
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
W.A.
8/10, Bo
Thordis
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thordis
Estada d’1 nit (nov. 2022)








