Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pearl Garden Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran

Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
8,4 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1700 M Adriatico Street, Malate, Manila, 1004
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 2000 PHP per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 4500 PHP.
- Càrrec pel llit addicional: 700.0 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pearl Garden
Pearl Garden Hotel
Pearl Garden Hotel Manila
Pearl Garden Manila
Pearl Garden Hotel Hotel
Pearl Garden Hotel Manila
Pearl Garden Hotel Hotel Manila
Preguntes freqüents
Opinions: Pearl Garden Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
BYOUNG HOON
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
BYOUNG HOON
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
SUENAGA
Viatge en grup
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUENAGA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
HIDECHIKA
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDECHIKA
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hisashi
7 de jul. de 2025
Hisashi
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
MAKOTO
Viatge en grup
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MAKOTO
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kiyohide
27 de juny de 2025
Kiyohide
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Hiroyuki
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Hiroyuki
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
yoshihito
26 de juny de 2025
yoshihito
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Eiji
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eiji
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kiyohide
Viatge en grup
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiyohide
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
YOSHITAKE, tsurugashimasi
17 de juny de 2025
YOSHITAKE
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Kiyoshi
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiyoshi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Shin
Viatge en grup
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shin
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kishiro
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kishiro
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Eiji
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eiji
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
akihiro
Viatge en família
18 de maig de 2025
akihiro
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
MAKOTO
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MAKOTO
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
MAKOTO
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAKOTO
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
KIYOSHI
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KIYOSHI
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pyungmun
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pyungmun
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TAKAHIRO
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKAHIRO
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
kunisuke, okayama
Viatge de negocis, Viatge en grup
5 de maig de 2025
kunisuke
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Masaharu
30 d’abr. de 2025
Masaharu
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yuji
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuji
Estada de 3 nits (abr. 2025)