MAMAKA by Ovolo
Hotel de luxe amb 2 restaurants i spa complet
Galeria de fotos de l’allotjament MAMAKA by Ovolo





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Bali High Queen)

Habitació (Bali High Queen)
9,6 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació (Bali High Twin)

Habitació (Bali High Twin)
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació (Kokomo Twin)

Habitació (Kokomo Twin)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor intel·ligent
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, vistes a la ciutat (Kokomo Queen)

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, vistes a la ciutat (Kokomo Queen)
9,4 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor intel·ligent
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor intel·ligent
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor intel·ligent
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació (Swagger)

Habitació (Swagger)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Any de renovació: 2020
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 dormitoris (Top Gun)

Habitació, 2 dormitoris (Top Gun)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Any de renovació: 2020
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Pantai Kuta No.32, Legian, Kuta, Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Discovery Kartika Plaza Hotel
Discovery Kartika Plaza Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
9.0 de 10, Fantàstic, 1.009 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 500000 IDR per allotjament i per dia
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 100000 IDR per adult i 50000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 315000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 100000 IDR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 500000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
MAMAKA by Ovolo Kuta
MAMAKA by Ovolo Hotel
Mamaka by Ovolo Hotels
MAMAKA by Ovolo Hotel Kuta
Preguntes freqüents
Opinions: MAMAKA by Ovolo
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ehab
Viatge en parella
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ehab
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Evgeni
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evgeni
Estada de 14 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mikael
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mikael
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Thomas
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
SILVIA WAI HAR
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


SILVIA WAI HAR
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Carl
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Leyla
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leyla
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Kylie, Botany
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kylie
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Alice
Viatge en parella, Viatge de negocis
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Alice
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Feyisola
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Feyisola
Estada de 7 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
kumar
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
kumar
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pernille
Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació


Pernille
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ali
Viatge en grup
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Take a room with a View if available
Ali
Estada de 5 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Keita
Viatge en parella
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Keita
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Janick
Viatge en parella
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janick
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
너무 좋네요

Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
YUNJOUNG
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUNJOUNG
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Niclas
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niclas
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
EULHYEON
Viatge en grup
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EULHYEON
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jekyung
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jekyung
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
zekeriya
Viatge en grup
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zekeriya
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kirsty
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Kirsty
Estada de 3 nits (juny 2025)








