ZEN Rooms Kuta Square Mall
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Kuta
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ZEN Rooms Kuta Square Mall





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Habitació doble estàndard, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Ciung Wanara No. 17, ZIA Bali (Formerly Holiday Inn Exp), Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ZIA Hotel Kuta
ZIA Hotel Kuta
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 244 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200000 IDR per persona només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 300000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Informació addicional
Només s'admeten clients de més de 18 anys (gener-desembre)
L’allotjament també es coneix com a
ZEN Rooms Kuta Square Mall Hotel
ZEN Rooms Holiday Inn Express Kuta Square
ZEN Rooms Holiday Kuta Square
ZEN Rooms Holiday Inn Express Square
ZEN Rooms Holiday Express Kuta Square
ZEN Rooms Holiday Express Square
ZEN Rooms Holiday Inn Kuta Square
Zen Kuta Square Mall Kuta
ZEN Rooms Kuta Square Mall Kuta
ZEN Rooms Kuta Square Mall Hotel
ZEN Rooms Kuta Square Mall Hotel Kuta
Preguntes freqüents
Opinions: ZEN Rooms Kuta Square Mall
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
14 d’ag. de 2018
Estada de 4 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Tommy, Melbourne
12 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location.
Tommy
Estada de 9 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Rose A
5 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zen Zia hotel
Rose A
Estada de 7 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Rabbit, Australia
10 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Staff good,, location good, pool good
Rabbit
Estada de 5 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
TIEN LUNG
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
蠻不錯的商務旅館

TIEN LUNG
Estada de 2 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Philip
20 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mycket bra hotell, rekommenderas!!
Philip
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Will
22 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Value Hotel
Will
10/10, Excel·lent
shaf, London UK
16 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel great staff
shaf
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació