La Walon Hotel
Hotel amb aparcament amb assistència i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Kuta
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Walon Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Ground Floor)

Habitació Deluxe (Ground Floor)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Upper Floor)

Habitació Deluxe (Upper Floor)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Upper Floor)

Habitació superior (Upper Floor)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Ground Floor)

Habitació superior (Ground Floor)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Poppies Lane, Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand La Walon Hotel
Grand La Walon Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 633 opinions
Preu actual: 28 €
taxes i impostos inclosos
3 de set. - 4 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 60000 IDR per adult i 50000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 125000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
La Walon
La Walon Hotel
La Walon Hotel Kuta
La Walon Kuta
La Walon Bungalows Bali/Kuta
La Walon Bungalows Hotel Kuta
Walon Hotel Kuta
Walon Hotel
Walon Kuta
La Walon Hotel Bali/Kuta
La Walon Hotel Kuta
La Walon Hotel Hotel
La Walon Hotel Hotel Kuta
Preguntes freqüents
Opinions: La Walon Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
7,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
yusuke
Viatge en grup
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
yusuke
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Diego
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Diego
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jay
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jay
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Bruce
22 d’abr. de 2025
Bruce
Estada de 10 nits (març 2025)
8/10, Bo
David Allen, Beeliar
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David Allen
Estada de 10 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Robert
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lisa
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Alan
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
10/10, Excel·lent
David Allen, Beeliar
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David Allen
Estada de 14 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Stephen
27 de gen. de 2025
Stephen
Estada de 8 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Nancy
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nancy
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Olaf
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Olaf
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ATSUKO
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ATSUKO
Estada de 7 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en parella
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 27 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Patricia
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Allan
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very good hotel
Allan
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JIHYE
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JIHYE
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Daniel
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
KIM
Viatge en grup
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hidden and beautiful
KIM
Estada de 6 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 6 nits (nov. 2024)