Da Housetel

Allotjament de 2.0 estrelles
Alberg amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Kuta

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Da Housetel

Platja
Habitació doble tradicional | Caixa forta a l'habitació, escriptori, wifi gratuïta i roba de llit
Àrea exterior de l'allotjament
Caiac
Dormitori compartit bàsic | Caixa forta a l'habitació, escriptori, wifi gratuïta i roba de llit

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Bar
  • Serveis de bugaderia
  • Piscina
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl. Pura Mertasari No.28, Sunset Road, Kuta, 80361

Què hi ha als voltants

  • Platja de Kuta - 4 minuts en cotxe - 2.6 km
  • Platja de Legian - 4 minuts en cotxe - 2.6 km
  • Carrer de Menjar - 4 minuts en cotxe - 4.4 km
  • Seminyak Square - 5 minuts en cotxe - 5.3 km
  • Platja de Seminyak - 5 minuts en cotxe - 3.7 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Denpasar-Ngurah Rai (DPS): a 18 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Lucky Resto - ‬6 minuts a peu
  • ‪Wei Fu Dimsum Bar - ‬5 minuts a peu
  • ‪The Aburi Sushi - ‬4 minuts a peu
  • ‪Sushi Kyuden - ‬3 minuts a peu
  • ‪Bebek Timbungan Bali - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Da Housetel

Alberg a prop de Seminyak Square
Aprofita que Da Housetel ofereix un bar al costat de la piscina, una terrassa i una cafeteria. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars, dinars i sopars. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un jardí i biblioteca.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure amb gandules
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Porter o grum, assistència turística i per a la compra d'entrades i barbacoa
Característiques de l'habitació
A Da Housetel, totes les habitacions disposen de serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta, caixes fortes i servei d'habitacions.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i indonesi.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Biblioteca
  • Lloguer de scooters o ciclomotors
  • Piscina a l'aire lliure
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Barbacoa
  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Terrassa

Spa

  • Massatge

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions

Altres

  • Caixa forta
  • Escriptori

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 15 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Renovacions i tancaments

D'acord amb la legislació local, tots els visitants han de romandre a l'allotjament el Dia del Silenci (Nyepi) o l'any nou hindú durant un període de 24 hores a partir de les 06:00. El Dia del Silenci sol ser al març o a l'abril (les dates varien depenent de l'any). Aquest dia no és possible fer el registre d'entrada ni de sortida. A més, l'aeroport de Ngurah Rai (Aeroport Internacional de Bali) també està tancat.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 99999.0 IDR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Càrrec per les tovalloles: 10000 IDR per persona i per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120000.00 IDR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 99999.0 IDR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Da'Housetel Hostel Kuta
Da'Housetel Hostel
Da'Housetel Kuta
Da'HOuSeTEL Kuta Bali
Da'Housetel
Da Housetel Kuta
Da Housetel Hostel/Backpacker accommodation
Da Housetel Hostel/Backpacker accommodation Kuta

Preguntes freqüents

Da Housetel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Da Housetel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Da Housetel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Da Housetel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Da Housetel?

Registre de sortida: migdia.

Da Housetel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 120000.00 IDR per vehicle.

On es troba Da Housetel?

Aquest alberg es troba a Carretera del Capvespre i a menys de 3 km de les atraccions següents: Hospitals Siloam, Platja de Kuta i Platja de Legian. Platja de Seminyak i Platja Double Six també són a menys de 5 km.

Opinions: Da Housetel

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 6 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 6 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 6 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 6 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 6 opinions

7,0/10

Neteja

7,8/10

Personal i servei

7,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10, Excel·lent

Victoria

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Would recommend

100% would recommend this place, immediately feel and home.
Estada de 3 nits (set. 2017)

10/10, Excel·lent

Samuel, Quebec City, Canada

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

I would totally go there again!!

Thanks to the staff has you made my expérience in Bali unforgetable. Every stay in Da Housetel is too short. I hope to go back there again !
Estada de 3 nits (set. 2017)

10/10, Excel·lent

noune, south of france

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The best hostel i have been!

Staff amazing. You cant feel you alone here! This hotel become your family.. your seconde house! Generous friendly... juste what i looking for..
Estada d’1 nit (set. 2017)

10/10, Excel·lent

Victoria

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Would recommend

Immediately feel at home, lovely friendly staff and a great atmosphere. Would definitely recommend to stay here.
Estada de 2 nits (set. 2017)

2/10, Horrible

MISS CHANDNI

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

the most awful exp of my life

was given the promised twin room with ceiling fans, rather a mixed dorm with no fans at 36 C. has to fight for a blanket. Toilets and wash basins blocked with no locks, very poor quality toiletries. breaksfast very averages, room very dirty with layers of dirt. staff very rude and unhelpful. on everything u try to speak to them they say we havent paid for this luxury, such as drinking water, of hot water, as in Indoenasia water is a luxury and they need to pay even if they go their father home. they asked me to pay 60,000 IDr for aiport drop off, when i gave them my card, they said it 120,000 because of early moning flight. i paid. after paying they said go and sort it with the driver, the drivier was awfully rude and said after taking the money said he will pick me up only if i give him a wake-up call. the receptionist promised to help me with the wake-up call. next day morning there was no one at the reception when I managed to call, the driver had switched off the phone, and did not turn up, I was late for my flight i had to sort my own transportation at 4 in the morning. i emailed them, where they promised tor refund me, since 10 Jan 2017, i am still waiting and now they even respond to my email any more! Sad really!. i would recommend this place to stay NOT!!!!!! They are liars, cheaters and rude people!

4/10, Deficient

Noor Zati Amani

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació