Hotel Mandari
Hotel a Buleleng amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mandari





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 17 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 dormitori

Habitació individual estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes al turó

Habitació superior, vistes al turó
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Pantai Asri, Pura Camplung, Lovina, Buleleng, Bali, 81119
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Puri Mandhara Lovina
Puri Mandhara Lovina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 13 opinions
Preu actual: 10 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mandari Buleleng
Mandari Buleleng
Hotel Mandari Hotel
Hotel Mandari Buleleng
Hotel Mandari Hotel Buleleng
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mandari
Opinions
7,8
Bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Laura
27 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 de març de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Brad
19 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice clean rooms, friendly service!
Brad
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Albert
29 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Albert
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
PETER
7 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worth a go
PETER
Estada d’1 nit (maig 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
June
6 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació