Botani Square, Jl. Raya Padjadjaran, Bogor, West Java, 16127
Què hi ha als voltants
Jardí Botànic de Bogor - 2 minuts a peu - 0.2 km
Botani Square - 6 minuts a peu - 0.6 km
Jardí Botànic - 13 minuts a peu - 1.1 km
Palau Presidencial de Bogor - 19 minuts a peu - 1.6 km
El Parc Aquàtic Jungle - 4 minuts en cotxe - 2.5 km
Com moure’s per la zona
Batutulis Station: 7 min en cotxe
Aeroport Internacional de Jakarta-Soekarno-Hatta (CGK): a 88 min en cotxe
Restaurants
Starbucks - 1 minuts a peu
KFC - 6 minuts a peu
Third Wave Coffee Company - 3 minuts a peu
Sushi Tei - 2 minuts a peu
Ramen Seirock-Ya Honten - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Santika Bogor
Hotel de luxe a Bogor Tengah
Servei de bugaderia i tintoreria, un bar i un gimnàs són només algunes de les comoditats que ofereix Hotel Santika Bogor. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. No deixis passar l'oportunitat de menjar a Edelweiss Restaurant, restaurant de les instal·lacions. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un centre de negocis a la seva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
Una piscina a l'aire lliure
Aparcament sense assistència gratis
Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), sales de reunions i servei de consergeria
Assistència turística i per a la compra d'entrades, sala de banquets i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Les 153 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
Televisors amb canals per cable
Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i escriptoris
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
Un bar
Un restaurant
Restaurants a les instal·lacions
Edelweiss Restaurant
Activitats
Gimnàs
Piscina a l'aire lliure
Per a famílies
Bugaderia
Piscina a l'aire lliure
Comoditats
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
Centre de negocis
Espai per a conferències
Sales de reunions
Spa
Massatge
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Ascensor
Recepció accessible en cadira de rodes
Més serveis
Sala de banquets
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
Bany privat
Dutxa
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Televisor amb canals per cable
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera i tetera
Servei d'habitacions 24 hores
Altres
Aire condicionat
Caixa forta
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Habitacions connectades disponibles
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bogor Hotel Santika
Bogor Santika
Bogor Santika Hotel
Hotel Bogor Santika
Hotel Santika Bogor
Santika Bogor
Santika Bogor Hotel
Santika Hotel
Santika Hotel Bogor
Preguntes freqüents
Hotel Santika Bogor té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 07:00-19:00.
Hotel Santika Bogor accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Hotel Santika Bogor?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Santika Bogor?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Santika Bogor?
Registre de sortida: migdia.
Hotel Santika Bogor ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?
Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.
On es troba Hotel Santika Bogor?
Aquest hotel de luxe es troba a Bogor Tengah i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Jardí Botànic de Bogor i Botani Square. Jardí Botànic i Memorial Olivia Raffles també són a menys de 2 km. Tanjakan Empang Station és a 22 min a peu i Bogor Station, a 28 min.
Opinions: Hotel Santika Bogor
Opinions
8,0
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 30 de 129 opinions
10-Excel·lent
30
Puntuació 8: Bo. 71 de 129 opinions
8-Bo
71
Puntuació 6: Acceptable. 22 de 129 opinions
6-Acceptable
22
Puntuació 4: Deficient. 5 de 129 opinions
4-Deficient
5
Puntuació 2: Horrible. 1 de 129 opinions
2-Horrible
1
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
Nina
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Easy for DAMRI bus from/to Airport
This hotel has a direct access to the shopping centre from Basement (B1). My room was in the 6th floor, it was quite big. Bathroom was very basic, it would be better if they can improve it.
The breakfast was delicious. I love Indonesian rice porridge, variation Indonesian food and desserts and homemade herbal drinks “Jamu”.
The staff were friendly.
Thank you so much for making my days in Bogor so memorable!
Nina
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel staff were very pleasant. The breakfast buffet was good and the rooms quiet adequate. Proximity to the mall provides a range of eating options.
Mark
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
KATSUO
11 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
KATSUO
Estada de 5 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
KATSUO
17 de des. de 2022
KATSUO
10/10, Excel·lent
Ahmed
Viatge en família
21 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmed
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
John
17 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 4 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Adil
Viatge en parella
29 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It is one of nicest 3 star hotels in which we stayed in Indonesia. The dining choices were excellent and the staff was friendly and helpful
Adil
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Minami
6 de juny de 2022
Minami
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
D
27 de maig de 2022
D
Estada de 3 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
26 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pretty good
Place was nice. Breakfast was okay (so, so) but the mall conveniently very close. Restaurants nearby. Rooms were nice and clean and beds were comfy.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
6/10, Acceptable
Thesis
Viatge en família
24 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Thesis
Estada d’1 nit (maig 2021)
4/10, Deficient
KONG CHIAN
Viatge en família
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room phone cant used at all... long wait for lift, also simple breakfast, nor worth for the price.
KONG CHIAN
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
The overall service is good but the breakfast was really disappointing. I ordered western food (they delivered it to my room, due to social distancing regulation) but it wasn’t really western at all and the taste was weird.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
隣接する部屋の音が少し気になります
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Benjie
Viatge de negocis
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
An overnight stay. Nice hotel reasonable rate
Hotel has a direct access to Botani Square. Gym equipment is new. Breakfast is ok. Room AC is Turning off by itself (timer was off)
Benjie
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Keonsoo
31 de gen. de 2020
Keonsoo
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Mutsuaki
Viatge de negocis
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mutsuaki
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Hariyanto
Viatge de negocis
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hariyanto
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
IKHWAN
Viatge de negocis
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
헤어드라이기가 아쉽
쇼핑몰 근접하고 방 컨디션은 좋은데 헤어드라이기가 없네요. 런더리 서비스는 아침에 의뢰하면 저녁엔 완료가 되고... 헤어드라이기 빌렸는데 숙박 끝나기 전에 말도없이 가져가서 다시 달라고 했습니다
IKHWAN
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kamar besar dan bersih, pelayanan ok hanya waktu check in saja yang lumayan lama. Thank You Hotel Santika Bogor :)
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Iman
10 de des. de 2019
Iman
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Kimberly
9 de nov. de 2019
Kimberly
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice hotel
I have lived this hotel so many times, it's service is great, clean and food is good.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Widjoyo
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Location strategic but I have a mix feeling.
I would like to give full positive review but unfortunately there 2 rather negative things I would point out, hopefully management can take a nite and improve.
Although we booked a non smoking room, but we enter the room the smell of cigar is overpowering. Call room service immediately and they leave a ‘neutralizer’. However maybe the smell is way too strong, it does change anything. And surprise surprise we found hotel provide an astray in bathroom (this is non smoking room right...) 🙄.
The other thing... the room maybe has a thin wall, you can hear voices from next door and when people passing the room.
Other than those two, we have positive experiences.
The room exactly like describe in hotels.com adv. Location is good, close to Bogor Botanical Garden. Hotel in one complex with Botani Square Mall and close to the turnpike if you want to continue your journey to Puncak etc.
And it seems Hotel is popular choice for people who visit Bogor, dining hall is full pack of people when we have breakfast on Sunday morning 😃👍.
Widjoyo
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions