Amfitrió particular
El reloj casa hotel
Hotel a Filandia amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament El reloj casa hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 169 €
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Buenavista 8)

Habitació Deluxe (Buenavista 8)
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Salento, Pijao, Cordoba)

Habitació Deluxe (Salento, Pijao, Cordoba)
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Genova, Cocora)

Habitació familiar (Genova, Cocora)
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Ventilador
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Quimbaya 6)

Habitació Deluxe (Quimbaya 6)
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Montenegro 7)

Habitació Deluxe (Montenegro 7)
El més destacat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 5 3-37, Filandia, Quindío, 634001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sierra Morena Eco-Hotel
Sierra Morena Eco-Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
9.6 de 10, Excepcional, 37 opinions
Preu actual: 52 €
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50000 COP per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 60000.0 COP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
El reloj casa hotel Hotel
El reloj casa hotel Filandia
El reloj casa hotel Hotel Filandia
Preguntes freqüents
Opinions: El reloj casa hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ivan
Viatge en família
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Ivan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Francisco
Viatge en família
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de juny de 2023
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Caterine
Viatge en família
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Caterine
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Caterine
Viatge en família
24 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Caterine
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Adriana
11 d’ag. de 2022
Adriana
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Timothy
12 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Timothy
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
ALEJANDRO
6 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALEJANDRO
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Juan C
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilloso Hotel
Juan C
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Jorge Luis
15 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge Luis
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de maig de 2021
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
ALEJANDRO
7 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALEJANDRO
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
David, Toronto
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Jose
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (ag. 2019)