Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Zeiskamer Muehle





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 184 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hauptstrasse 87, Zeiskam, 67378
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Maximilians Boutique-Hotel Landau
Maximilians Boutique-Hotel Landau
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 135 opinions
Preu actual: 151 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Zeiskamer Muehle
Zeiskamer Muehle
Hotel Zeiskamer Muehle Hotel
Hotel Zeiskamer Muehle Zeiskam
Hotel Zeiskamer Muehle Hotel Zeiskam
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Zeiskamer Muehle
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Johannes-Georg
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johannes-Georg
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Martin, Alsbach
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
KommZB
17 de febr. de 2025
KommZB
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
giacomo
Viatge en parella
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
giacomo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Dirk
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dirk
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ralph
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super Hotel




Ralph
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Per
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dejligt hotel og super restaurant
Per
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Manfred
11 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manfred
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Valerij
Viatge de negocis
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valerij
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ralf
10 d’ag. de 2023
Ralf
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Cäcilia
Viatge de negocis
13 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unbedingt buchen
Cäcilia
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Richy
12 de jul. de 2023
Richy
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Bernd
6 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bernd
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Stuart
Viatge de negocis
30 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stuart
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Patrick
Viatge en grup
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Déception sur rapport qualité prix
Patrick
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Sven
11 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sven
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Dirk
Viatge en parella
11 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dirk
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
10 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Stefan
Viatge de negocis
26 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
André
Viatge de negocis
13 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André
Estada d’1 nit (nov. 2021)