Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Zagreb





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, no fumadors

Suite Deluxe, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació superior, 2 llits individuals, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
També et pot agradar

Sheraton Zagreb Hotel
Donji Grad
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

27 Jankomir, Zagreb, 10000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.86 EUR per persona i per nit per adult, i 0.93 EUR per nit per client d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec del futon: 45.00 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
L’allotjament també es coneix com a
Grand Hotel Zagreb Hotel
Grand Hotel Zagreb Zagreb
Grand Hotel Zagreb Hotel Zagreb
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hotel Zagreb
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Adnan
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adnan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Melisa
Viatge en parella
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Melisa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
alvin
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
alvin
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Thorsten
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thorsten
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
ASHNEY
Viatge en grup
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Aesthetically pleasing but average
ASHNEY
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Carl H, Eagle River
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl H
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Janet Ann
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Janet Ann
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Natasa
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natasa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Cinzia
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cinzia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerard
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerard
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
28 de març de 2025
Michelle
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Erik
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Momar
4 de febr. de 2025
Momar
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Gianluca
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gianluca
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Jim
Viatge en família amb nens petits
16 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jim
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
29 de des. de 2024
Thomas
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Riccardo
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel, nice service
Riccardo
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Alessandro
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alessandro
Estada de 8 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Savino
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Savino
Estada de 8 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sidnei
Viatge de negocis
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sidnei
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
CAROLINE
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CAROLINE
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Joachim
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Nicht schlecht aber auch nicht gut. Eher 3 Sterne
Joachim
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Stephanie
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephanie
Estada de 3 nits (nov. 2024)