The Lost Camel
Hotel a Yulara amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament The Lost Camel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 170 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Request King Zipper)

Habitació estàndard (Request King Zipper)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(58 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bullidora elèctrica
Per cable
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Standard Room-Request King Zipper

Standard Room-Request King Zipper
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yulara Drive, Yulara, NT, 0872
Sobre aquest allotjament
The Lost Camel
Allotjaments similars

Desert Gardens Hotel
Desert Gardens Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Recepció oberta les 24 hores
8.6 de 10, Excel·lent, 317 opinions
Preu actual: 226 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 0.9 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Lost Camel Member Mercure Hotels Hotel Yulara
Lost Camel Member Mercure Hotels Hotel
Lost Camel Member Mercure Hotels Yulara
Lost Camel Member Mercure s
The Lost Camel Hotel
The Lost Camel Yulara
The Lost Camel Hotel Yulara
The Lost Camel a Member of Mercure Hotels
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Lost Camel
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
8,6
Comoditats
8,6
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 de des. de 2025
Estada de 3 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuki
Viatge en família
13 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuki
Estada d’1 nit (des. 2025)
8/10, Bo
JEAN FRANCOIS
8 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

JEAN FRANCOIS
Estada de 3 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
KIE
28 de nov. de 2025
KIE
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Z
Viatge en parella
22 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Z
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Cindy
Viatge en grup
20 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cindy
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Grazyna
19 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grazyna
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Yuval
18 de nov. de 2025
Yuval
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
kenneth, surrey
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
kenneth
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Ronald Henry
11 de nov. de 2025
Ronald Henry
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Roberto
Viatge en grup
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
5 de nov. de 2025
Laura
Estada d’1 nit (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Jerry Paul, Camberwell
Viatge en parella
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerry Paul
Estada de 4 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
YOKO
25 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOKO
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Koki
22 d’oct. de 2025
Koki
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Florian
Viatge en parella
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Florian
Estada de 3 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Gerald
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Gerald
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Dagmar
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dagmar
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Joe
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joe
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Lawrence, Manassas
Viatge en parella
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lawrence
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
???
25 de set. de 2025
???
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
ayaaan
Viatge en parella
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ayaaan
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
MÓNICA
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MÓNICA
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcus
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcus
Estada de 2 nits (set. 2025)








