Quad Inn Yokote
Hotel a Yokote amb sauna i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Quad Inn Yokote





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, fumadors

Habitació doble, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, fumadors

Habitació individual, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

52-1 Yasuda, Yokote, Akita, 013-0043
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Plaza Annex Yokote
Hotel Plaza Annex Yokote
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 176 opinions
Preu actual: 69 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1650 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Quad Yokote
Quad Inn
Quad Inn Yokote Hotel
Quad Inn Yokote Yokote
Quad Inn Yokote Hotel Yokote
Preguntes freqüents
Opinions: Quad Inn Yokote
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
10/10, Excel·lent
Chiaki
8 de maig de 2022
Chiaki
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
1 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’oct. de 2021
日帰り温泉を利用するお客様が多いホテル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de set. de 2021
快適に過ごせました。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de maig de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
出張
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
MICHIHISA
7 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHIHISA
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Kogishi
Viatge de negocis
26 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kogishi
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
TOMOKO
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TOMOKO
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Sayo
Viatge de negocis
21 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sayo
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
温泉三昧!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
yoshitaka
Viatge de negocis
4 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yoshitaka
Estada d’1 nit (maig 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
よし!!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Arthur
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not bad.
Arthur
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Chaminda
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very good
Chaminda
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
T, Hong Kong
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Above average! Room size larger than others.
T
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
利便性並びに静かな環境で良いです。
Viatger verificat
Estada de 13 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Masakazu
6 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masakazu
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació