WeBase Kamakura
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Platja de Yuigahama
Galeria de fotos de l’allotjament WeBase Kamakura





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 238 €
2 de des. - 3 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 17 de 17 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Japanese)

Habitació, no fumadors (Japanese)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Un assecador de cabells
Un bidet
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals executiva, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (A)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (A)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (B)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (B)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals prèmium, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Japanese Style Room

Japanese Style Room
Carregar totes les fotos de: Single Room

Single Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room A

Deluxe Twin Room A
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room B

Deluxe Twin Room B
Carregar totes les fotos de: Exective Twin Room

Exective Twin Room
Carregar totes les fotos de: Premium Twin Room

Premium Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yuigahama 4-10-7, Kamakura, Kanagawa, 248-0014
Sobre aquest allotjament
WeBase Kamakura
Allotjaments similars

Hotel Metropolitan Kamakura
Hotel Metropolitan Kamakura
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 890 opinions
Preu actual: 173 €
8 de des. - 9 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 2750 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
WeBase Kamakura Hostel
WeBase Hostel
WeBase Kamakura
WeBase
WeBase Kamakura Hotel
WeBase Kamakura Hostel
WeBase Kamakura Kamakura
WeBase Kamakura Hotel Kamakura
Preguntes freqüents
Opinions: WeBase Kamakura
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jin Chuan
Viatge en parella
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jin Chuan
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
ひろし
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ひろし
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroko
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hiroko
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joel
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ASAKO
Viatge en grup
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ASAKO
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shannon
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shannon
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Aaron
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aaron
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Josephti, Playa Vista
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josephti
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kathie
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great family hotel.
Kathie
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Melih Onur
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everything Great
Melih Onur
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chalise
2 de jul. de 2025
Chalise
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kaj
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Kaj
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Calvin
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended stay in Kamakura!
Calvin
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
HIDEHITO
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDEHITO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Faron
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Faron
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jenifer
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenifer
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lin
14 de maig de 2025
Lin
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sharon
12 de maig de 2025
Sharon
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
yonjoung
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yonjoung
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruma
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended
Ruma
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HITOMI
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HITOMI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Audrey
13 d’abr. de 2025
Audrey
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
takayuki
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
takayuki
Estada d’1 nit (març 2025)








