Hotel New Yokosuka
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Badia de Tòquio
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel New Yokosuka





Serveis populars
El preu actual és de 163 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, cuina

Suite, cuina
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, cuina

Suite executiva, cuina
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

Hotel Associa Shin-Yokohama
Shin-Yokohama
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Aparcament disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.003 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-12 Honcho, Yokosuka, Kanagawa, 238-0041
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Yokosuka
Mercure Yokosuka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 81 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2200 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1650 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
NEW YOKOSUKA
HOTEL NEW YOKOSUKA Hotel
HOTEL NEW YOKOSUKA Yokosuka
HOTEL NEW YOKOSUKA Hotel Yokosuka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel New Yokosuka
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Pamela
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pamela
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
David
30 de juny de 2025
David
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
alicia, san diego
25 de juny de 2025
alicia
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Genesis
18 de juny de 2025
Genesis
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
4 de juny de 2025
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
josiah
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
josiah
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Antares
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antares
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kim, Pocatello
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada de 7 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Alexandra
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Short stay
Alexandra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Tiffany
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiffany
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
?
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
KYOKO
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KYOKO
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Christos
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Christos
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
KAZUKO
Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
KAZUKO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Akahane
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
スタッフに感謝
Akahane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
aikenven
21 de gen. de 2025
aikenven
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 14 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kemoya
4 de gen. de 2025
Kemoya
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
sigeyuki
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sigeyuki
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan
28 de des. de 2024
Juan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Keegan
28 de des. de 2024
Keegan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nathan
18 de des. de 2024
Nathan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Matthew, San Diego
14 de des. de 2024
Matthew
Estada d’1 nit (des. 2024)